کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار دوچرخه سوار تهران از قالیباف به خشم آمد

15 فروردين 1398 ساعت 13:20

قبل از آنکه حناچی بعنوان سومین شهردار و پنجمین مدیر شهرداری در ۳ سال گذشته مجبور به طرح قضاوت درباره قالیباف بشود؛ نهادهای جهانی و ملی قضاوت هایی در این زمینه داشته اند.


به گزارش جهان نیوز، «پیروز حناچی»، سومین شهردار اصلاح طلب تهران طی ۳ سال گذشته، در بخشی از مصاحبه خود با سالنامه نوروزی اعتماد در اشاره به عملکرد قالیباف گفته است: «واقعیت این است که در دوره گذشته مدیریت شهری هم کارهای خوب زیادی برای شهر انجام شده ولی خب، به هر حال وضعیت این است که می بینید… برای همین به نظرم باید در تعریف مفهوم کار به یک اتفاق نظری برسیم. آیا اینکه همه شهر را یک کارگاه ساختمانی بکنیم خوب است؟ آیا شهرهای مطرح دنیا اینچنین اداره می شوند؟ شاید در دوره های قبلی شهرداری به دلیل تأمین همان منابع، ناچار بودند شهر را کارگاه کنند!»

او در بخش دیگری از صحبت های خود در اشاره به صحبت های قالیباف مبنی بر تکذیب بدهی های کلان شهرداری اظهار می کند: «وقتی در جواب قالیباف گفتم: رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر، منظورم واضح و روشن بود. یعنی اگر می خواهید ببینید چقدر برای شهر کار شده و چقدر این ادعاها صحت دارد، خب بیایید وضعیت شهر را ببینید و خودتان قضاوت کنید… اگر هم الآن عارضه ای گریبان شهر را گرفته و شهر را بیمار کرده، این عارضه که یک شبه و در دوران ما به وجود نیامده است. بلکه نتیجه عملکرد همان مدیرانی است که حالا مشکلات و چالش های شهر را انکار می کنند.»

حناچی همچنین تصریح می کند: «می توانم متقن بگویم میزان قطعی بدهی های ثبت شده و ثبت نشده شهرداری تهران تا پایان شهریور ۹۶، نزدیک به ۵۲ هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان است که البته با توجه به افزوده شدن جرایم مربوط به تسهیلات بانکی بیشتر هم شده است.»

بر پایه گزارش مشرق، قبل از آنکه حناچی بعنوان سومین شهردار و پنجمین مدیر شهرداری در ۳ سال گذشته مجبور به طرح قضاوت درباره قالیباف بشود؛ نهادهای جهانی و ملی قضاوت هایی در این زمینه داشته اند...

قضاوت هایی مثل انتخاب قالیباف به عنوان هشتمین شهردار جهان و یا محکوم شدن یک عضو شورای شهر تهران به شلّاق توسط دادگاه به دلیل دروغگویی درباره بالا بودن بدهی‌های شهرداری در دوران قالیباف!

قضاوت هایی که گویا برای حناچی قابل ابتنا و اتکا نبوده اند و او مایل است مثلاً فرایند قضایی طی شده را مجدداً طی کند!

ما همچنین قضاوت درباره اظهارات حناچی پیرامون مذمت تبدیل شدن تهران به کارگاه را نیز بر عهده مخاطبان محترم وامیگذاریم.

جدای از اینکه کارگاه مورد اشاره حناچی هرگز برای مردم اسباب زحمت نبود؛ پر واضح آنکه مردم تهران امروز دسترسی های خیلی بیشتری به فضای سبز و حمل و نقل عمومی دارند. ضمن اینکه در تهدید گران شدن تهران و بلیط مترو هم قرار ندارند!

اینکه تهران نشینان از چنین فضایی لذت می برند یا از فضای فعلی که تنها هنرش افتتاح دوباره پروژه های قالیباف، شرکت در مجلس رقص دختران نوجوان، نامگذاری چپ‌روانه خیابانها و دوچرخه سواری مدیران شهری بوده؛ مقوله ایست که همانطور که اشاره شد مردم و مخاطبان بایستی درباره آن قضاوت کنند.


کد مطلب: 679866

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679866/شهردار-دوچرخه-سوار-تهران-قالیباف-خشم-آمد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com