دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۳

سوزاندان ۵ دانش آموز با قاشق داغ در مدرسه‌

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 675004
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از بازداشت معلم خاطی خبر داد که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانی صدمه بدنی وارد کرده بود.
سوزاندان ۵ دانش آموز با قاشق داغ در مدرسه‌
به گزارش جهان نيوز، قیومی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از بازداشت معلم خاطی خبر داد که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانی صدمه بدنی وارد کرده بود و بیان کرد: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص ایراد صدمه بدنی به دانش آموزان دبستانی توسط معلم، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: در اقدامات صورت گرفته مشخص شد که معلم خاطی با قاشق داغ گردن و دست پنج دانش آموز را سوزانده است.

وی ادامه داد: این دانش آموزان که در حیاط مدرسه مشغول سنگ پراکنی به یکدیگر بودند با تذکر معلم مواجه می شوند که در ادامه و در پی بی توجهی دانش آموزان، معلم خاطی قاشق را توسط سماور داغ کرده و روی گردن و دست دانش آموزان می گذارد.

قیومی تصریح کرد: معلم خاطی در همان روز بازداشت شد و اقدامات لازم در زمینه بررسی سلامت روانی وی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد افزود: تاکنون برخی از خانواده‌ها شکایت کردند و برخی دیگر نیز رضایت دادند، اما دادستانی به عنوان مدعی العموم پیگیر این موضوع خواهد بود.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
رضا
Iran, Islamic Republic of
من یک معلمم دانش آموزان در مدرسه هر کاری دلشان می خواهد می کنند در مدرسه ترقه بازی از الان شروع شده مدعی العموم بگوید چاره چیست؟ از اولیای دانش آموز دعوت بعمل آمده به مدرسه آمده خود پدر ومادر می گوید کتک بزنید تنبیه کنید من که از دستش جانم به لب آمده ، لذا فقط کتک و تنبیه چاره این کارهاست والسلام
Iran, Islamic Republic of
بیرونشون کنین. اخراج چند روزه،