جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محور هراز به صورت موقتی مسدود می شود

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 674261
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور اجرای عملیات راهسازی در محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز طی دو روز موقتی مسدود می شود.
محور هراز به صورت موقتی مسدود می شود
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:به منظور انجام عملیات راهسازی درمحور هراز بنا به درخواست مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی در این محور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین مظور این محور از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روزهای دوشنبه ۶ اسفندماه و سه شنبه ۷ اسنفدماه در مسیر آمل به امام زاده هاشم، محدوده فلابن _ کیلومتر ۶۵ تا ۶۷ برای انجام عملیات راهسازی مسدود است.

سرهنگ قدمی، از رانندگانی که قصد تردد در این محور در ساعت های اعلام شده را دارند خواست: در صورت لزوم از سایر محورهای جایگزین نظیر کندوان و فیروزکوه تردد کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *