کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان: مشکلات کشور فقط تقصیر دولت نیست!

30 بهمن 1397 ساعت 8:27

مشکلاتی هم که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم تقصیر دولت به تنهایی نیست.مگر ما در مجلس یا جاهای دیگر چه کاری انجام دادیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم.


به گزارش جهان نیوز، «مسعود پزشکیان»، فعال اصلاح‌طلب و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تازگی در بخشی از یک مصاحبه گفته است:

«استیضاح آقای روحانی هر هدفی که داشته باشد به نفع انقلاب نیست.

مشکلاتی هم که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم تقصیر دولت به تنهایی نیست.مگر ما در مجلس یا جاهای دیگر چه کاری انجام دادیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم .»

*پزشکیان در حالی اظهار کرده است همه چیز تقصیر دولت نیست که بیش از ۹۵ درصد از بودجه و اجرائیات کشور در اختیار دولت و شخص رئیس جمهور است.
او همچنین بایستی توضیح بدهد که وقتی قیمت گوشت و کاهو بالا می‌رود و هیچ نظارتی هم بر آن وجود ندارد؛ این مسئله اگر تقصیر دولت نیست پس تقصیر کیست؟!

از طرفی آیا مسئله اصلی این روزهای مردم بحث قیمت‌ها هست یا نیست؟! و اگر هست چه کسی غیر از دولت را می‌شناسیم که در این زمینه صاحب‌الحکم و مبسوط الید باشد؟!

همچنین خوب است پزشکیان توضیح بدهد آن مافیایی که در شیلات وجود داشت و موجب شده بود تا کشتی‌های چینی آزادانه به دریای ایران بیایند و روزی مردم ساحل‌نشین را در صیدهای چند تنی بربایند؛ چه کسانی بودند و در کدامیک از ۳ قوه کشور مشغول به کار بوده‌اند؟!

مافیایی که حتی فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز پس از توقیف کشتی‌های چینی و ممنوع کردن این طرح بد که جز ناراضی‌سازی مردم هدفی نداشت؛ به وجود آن اذعان کرد .

لازم به توضیح است که اصلاح‌طلبان در ماه‌های اخیر و با روشن شدن ناکارآمدی‌های دولتی که خود بر رأس کار آورده‌اند، ضمن «عبور از روحانی» به دنبال «مقصّرتراشی» هستند.

آنها که از فرایند عقلانی «پذیرش مسئولیت» فرار می‌کنند همچنین در حال طرح مفهومی عجیب و غریب به نام دولت پنهان یا دولت موازی هستند و از این می‌گویند که مشکلات تقصیر دولت پنهان است!

اشاره آنها در بیان این مفهوم عجیب و غریب به سمت ولی فقیه و نهادهای کلان نظام است.

منبع:مشرق


کد مطلب: 672993

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672993/پزشکیان-مشکلات-کشور-فقط-تقصیر-دولت-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com