جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۰
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

تأسیس کمیته رصد و احیای زنگ هنر

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 672331
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تأسیس کمیته رصد و احیای زنگ هنر در تهران خبر داد و گفت: میانگین تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران ۳۴ نفر در هر کلاس است.
تأسیس کمیته رصد و احیای زنگ هنر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در شهر تهران  با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه ابتدایی «بهشت» آغاز شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: کار جدیدی را شروع کردیم و باید کمک کنیم که ضعف‌ها گرفته شود و به بهترین نحو اجرا شود.

وی ادامه داد: این طرح در  کم کردن استرس و اضطراب کمک بسیاری می‌کند و روح دوباره به مدرسه آورده است و ان‌شاءالله این طرح تأثیر بسیار در تغییر رویه آموزش خواهد داشت.

فولادوند به تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: تراکم دانش‌آموزی در مدارس تهران ۳۴ نفر در هر کلاس درس است که میانگین تراکم دانش‌‌آموزان در کشور ۲۴ نفر در کلاس درس است.

وی اضافه کرد: تراکم بالا باعث شده است اضطراب و استرس به نیروی انسانی سرایت کند و آموزش، کیفیت لازم را نداشته باشد و در نیروی انسانی نیازمند توجه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نشاط و ورزش در مدارس تهران مورد توجه بوده است، گفت: کمیته رصد و احیای زنگ هنر را تأسیس کردیم و بر مهارت آموزی و جامع‌پذیری تأکید داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *