يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

رمزگشایی از یک ملاقات در رستورانی در لندن/ سرمربی بعدی رئال کیست؟

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 671288
در رستورانی در لندن زین‎الدین زیدان و دیوید بکام با مائوریسیو پوچتینو و دستیارش ملاقاتی داشتند و شاید دلیل این ملاقات متقاعد کردن پوچتینو برای قول هدایت رئال بوده است.
رمزگشایی از یک ملاقات در رستورانی در لندن
به گزارش جهان نيوز، تصادفی یا یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده؟ در یک رستوران با ستاره میشلن در لندن، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو، با خسوس پرس، زین‌الدین زیدان و دیوید بکام دیدار کرد. این ملاقات به شایعات اخیر دامن زد، به نظر قرار است او سرمربی بعد رئال مادرید باشد.

رستوران لوکاندا لوکاتلی بسیار به هاید پارک لندن نزدیک است. روزنامه سان عکسی از زیدان و بکام که در حال ترک رستوران هستند منتشر کرده است. عکاسی که این عکس را ثبت کرده مدعی شده ۳ دقیقه بعد از خروج این دو پوچتینو و دستیارش از همان در خارج شدند.

این روزنامه مدعی شده احتمالا ملاقاتی بین این افراد در رستوران در جریان بوده است و دو ستاره سابق رئال مادرید در تلاش بودند تا سرمربی تاتنهام را برای پیوستن به رئال مادرید متقاعد کنند.

با وجود نتایج قابل قبول سانتیاگو سولاری اگر او موفق به کسب جام و عنوان نشود بعید است که بتواند جایگاهی در تیم داشته باشد و از سمتش برکنار نشود. از طرفی فلورنتینو پرس پیش از این که به دنبال جذب پوچتینو بوده است و البته موفق به جذبش نشده است

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *