شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۱

لبیک سریع جهرمی به درخواست روحانی

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 667167
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گذشت چند ساعت از انتقادات صریح رئیس‌جمهور نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم، با اولتیماتوم به دفاتر خدمات ارتباطی، نخستین گام اجرایی برای برخورد با متخلفان را برداشت.
لبیک سریع جهرمی به درخواست روحانی
به گزارش جهان نيوز، در پی انتقاد صریح امروز صبح رئیس‌جمهور از گسترش دامنه پیامک‌های تبلیغاتی و آزار و اذیت‌هایی که برای مردم به وجود آورده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اولتیماتوم داد.

آذری جهرمی با انتشار توییتی، دفاتر خدمات ارتباطی را خطاب قرار داد و نوشت: اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم‌کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار می‌دهند.

به گفته وی، جریمه این دفاتر متخلف را "لغو مجوز" بدون اغماض و پذیرش توجیه در قبال این تخلف دانست که با ابلاغیه امروز به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ، عملا از همین امروز اجرایی خواهد شد.

این اولتیماتوم در حالی داده شده که پیش از این نیز وزارت ارتباطات راهکار جدید مقابله با پیامک‌های مزاحم را احصاء و کشف کرده بود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته چون نیم کردار نیست!!!!خدا لعنت کند این مردم آزارها را که روزی 50 تا پیامک تبلیغاتی برا میاد .ساعت مشخصی هم ندارد . و هیچکس جوابگو نیست
سرور
Iran, Islamic Republic of
...بجای این بازیها به قولش عمل کند و موبایل را ارزان کند....
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از این حرفا زیاد زده ولی کو مرد ...
Iran, Islamic Republic of
شما اول از خود مخابرات و همراه اول شروع کن که یکسره در حال ارسال پیامک های مزاحم و تبلیغاتی خودشان هستند. ...
Iran, Islamic Republic of
این پیامک ها اعصاب مارا درب داغان کرده است . بیش از همه توهین و تعرض به حریم خصوصی و بی برنامه گی و بی توجهی برخی از حوزه ها و افراد به حقوق مردم بدلیل نفع مادی را تداعی می کند . ضمن اینکه اقای جهرمی ایا اینکار را زودتر نمی توانستید انجام دهید ؟
برای رفع این معضل :
1- باید سفارش دهندگان پیامک نیز ملزم به استفاده از متولیان تایید شده ارسال پیامک باشند وگرنه مشمول جریمه شوند.
2- در قبال ارایه سیم کارت ادرس دقیق و کارت ملی متاضی اخذ شود و متقاضی ارسال پیامک انبوه متعهد باشد پیامک ها فقط به اندسته از شماره هایی که تقاضای قطع پیامک های بازرگانی نکرده اند ارسال شود و در غیر اینصورت مشمول جریمه سنگین شوند .
3- دفاتر و منابع واگذاری سیم کارت نیز با همین شیوه ای که وزیر ابلاغ کرده تحت نظارت و برخورد قرارگیرند .
اگر این شود بساط این حرام خورهای مردم ازاری که مزاحم مردم هستند برچیده خواهد شد . بازهم تاکید می کنم ظاهرا یک عده تیشه کلنگ برداشته اند تا به ریشه ها بزنند و ناکارمدی سیستم را القا و تبلیغ کنند . به هوش باشید مسئله صرفا یک مزاحمت ساده نیست به دلیل گستردگی سطح اثر ان در لایه های مختلف بار امنیتی جدی دارد .
Iran, Islamic Republic of
كمپين انتخاباتي را زود براه انداختيد جواب نميده ديگه اين وعد وعيدها دل مردم را خوش نميكند
Iran, Islamic Republic of
من هفته اي سه بار پيامك تقويت اقايون دريافت ميكنم چند بار رفتم براي قطع هر بار سركارم گذاشتن و بعد از چند وقت روز از نو پيامك ها از نو دستشون با وارد كنندگان تو يك كاسه است
فرانک
Iran, Islamic Republic of
لابد نیاز به تقویت داری عزیز دل برادر
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جان مادرتون واقعاً با این مزاحمین برخورد کنید. بخدا دیوونه می کنن آدم رو...