سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
شهرام کرمی در مراسم یادبود «محب‌اهری»:

محب‌اهری از بهترین‌های بازیگری تاریخ ما بود

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 666785
مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی گفت: حسین محب اهری یکی از بهترین بازیگران تاریخ ما بود و برای همیشه هم نامش در یادها خواهد ماند.
محب‌اهری از بهترین‌های بازیگری تاریخ ما بود
به گزارش جهان نيوز، مراسم یادبود زنده یاد حسین محب اهری شب گذشته، ۲۹ دی ماه در مسجد نور تهران و با حضور خیل هنرمندان برگزار شد.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد: حسین محب اهری یکی از بهترین بازیگران تاریخ ما بوده و برای همیشه اسمش در یادها خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: یکی از دلائل ارزش، اهمیت و اعتبار او اخلاق خوبش بود. برای من خیلی شگفت انگیز است که در این چند روز پس از مرگ او در فضای مجازی همه ناراحت از این اتفاق هستند و این را نشر می‌دهند. حسین محب اهری با همه هنرمندان عکس دارد و همین نشانه ارتباط خوب او با دیگران است.

کرمی با بیان اینکه زنده یاد محب اهری با پیر و جوان، پیشکسوت و گروه‌های کم تجربه ارتباط خوبی داشته است، افزود: فقدان او برای خانواده هنرمندان خیلی سخت خواهد بود اما من اعتقاد دارم که نامش همیشه مانا است و قطعا با حاصل توشه‌ای که در این دنیا توام با اخلاق و مهربانی برداشته، الان در بهشت برین خواهد بود.

همچنین مسعود دلخواه کارگردان تئاتر نیز با اشاره به اینکه مرحوم محب اهری را سال‌هاست که می‌شناسد، افزود: ۸ سال پیش در نمایش «مرغ دریایی» چخوف به کارگردانی دکتر خاکی با هم، هم بازی بودیم، در روزهای تمرین هر زمان که او حضور داشت فضا پر از انرژی بود و وقتی که نبود کاملا این امر احساس می‌شد.

وی در ادامه افزود: حضور محب اهری انگیزه ما را برای تمرین خیلی قویتر می‌کرد و این تجربه شخصی است که به عنوان بازیگر با او داشتم.

دلخواه با بیان اینکه زنده یاد اهری با همه دوست بود، توضیح داد: علتش هم کودک زنده درون، طنز خوب و نگاه زیبایی بود که به زندگی داشت.

این کارگردان با تأکید بر اینکه فقدان محب اهری به سادگی در تئاتر جبران نمی‌شود، توضیح داد: فقط هم تئاتری‌ها او را نمی‌شناسند بلکه چون در تلویزیون هم برنامه‌های زیادی داشت، مردم همه فقدانش را حس می‌کنند. حسین محب اهری در قلب دوستدارانش زنده خواهد ماند و هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *