جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش رئیس رسانه ملی به بازداشت خبرنگار پرس تی وی / رفتاردوگانه در ذات دولت آمریکاست

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 666120
علی عسکری در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی، گفت: رفتار دو گانه در ذات دولت آمریکاست.
واکنش عسگری به بازداشت خبرنگار پرس‌تی‌وی
به گزارش جهان نيوز، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتارامریکایی‌ها در بازداشت مرضیه‌هاشمی‌گوینده شبکه پرس تی وی گفت : رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست ، دولتی استکباری که با همراهانش به گونه ای و با مخالفانش به گونه ای دیگر رفتار می‌کند و چنین رفتارهایی را که با هیچ مبنای حقوق بشری تناسب ندارد بروز می دهد.

وی این اقدام امریکا را یکی از نتایج رفتار اثرگذار و انقلابی شبکه پرس تی وی دانست و افزود : خانم هاشمی یکی از خبرنگاران و گویندگان برجسته درحوزه بین الملل صدا وسیمای جمهوری اسلامی است که به داشتن عقاید اسلامی و آزادیخواهانه شناخته شده است.

رییس رسانه ملی این حرکت دولت امریکا را غیرقانونی و غیرانسانی خواند و تصریح کرد : امریکا با هرتفکری که از جبهه حق و عدالت حمایت  و روحیه مقاومت را درمیان ملت ها تقویت کند مخالفت می ورزد و هرکاری که بتواند درمقابل آنها انجام می دهد اما مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و این  جریان حق و مقاومت است که درنهایت پیروز خواهد شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *