کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کی‌روش: من عاشق منتقدانم هستم!

25 دی 1397 ساعت 16:41

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن انتقاد از خبرنگار سایت فیفا گفت: عاشق منتقدانم هستم چون باعث محبوبیت من می‌شوند.


به گزارش جهان نیوز، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس وررشگاه آل مکتوم دبی گفت: خدارا شکر آماده سازی خوبی داشتیم. مهمترین مطلب استراحتی بود که پس از دو بازی داشتیم. 

سرمربی تیم ملی درباره حساسیت بازی گفت: اگر قرار باشد تنها یک بازی در جهان باشد که همه آرامش داشته باشند و ریلکس باشند بازی فردا است چون هر دو تیم صعود کرده ایم. دلیلی نمی بینم بازی فردا حساس باشد. ما قبلا مقابل یمن و ویتنام بازی داشتیم اما حالا باید بگویم با عراق بازی می کنیم.

کی روش در پاسخ به سئوال خبرنگار عرب زبان سایت فیفا که هنوز یکی از مربیان بزرگ ایران به انتقاد از شما می پردازد افزود: عاشق تمام کسانی هستم که از من انتقاد می کنند چون آنها باعث محبوبیت من می شوند. آنها رایگان برای من کار می کنند تا محبوب شوم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه پاسخ به خبرنگار فیفا که عنوان کرد "شما مدعی شده اید چهار تیم ایران، کره، ژاپن و استرالیا به نیمه نهایی جام ملت ها می رسند" اظهار داشت: اگر شما برای فیفا کار می کنید باید دقت بیشتری داشته باشد. من هرگز چنین صحبتی نکردم.

کی روش ادامه داد: ولی اگر بخواهیم از بعد تئوری نگاه کنیم باید بگویم از نظر نتایج و سرمایه گذاری، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا سه تیمی هستند که می توانند به مرحله نیمه نهایی برسند. کشورهای دیگر می جنگند تا به این سه کشور نزدیک شوند. البته در نهایت انگیزه بازیکنان حرف اول را می زند.

منبع: مهر


کد مطلب: 665898

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/665898/کی-روش-عاشق-منتقدانم-هستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com