سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۵

بازداشت شرور نارمک پس از تخریب چند خودرو

يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 663947
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت شرور محله نارمک خبر داد.
بازداشت شرور نارمک پس از تخریب چند خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ نجم‌الدین رشیدی با اعلام خبر بازداشت شرور نارمک درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده توسط مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، مشخص شد یکی از اراذل و اوباش این محله نارمک، مدتی پیش پس از شرب‌خمر، اقدام به تخریب چندین دستگاه خودروی سواری پارک شده در خیابان کرده و سپس متواری شده بود.
 
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به بازداشت این شرور در مخفیگاه خود واقع در نظام‌آباد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات به جرایم خود مبنی بر شرارت و ایجاد اخلال در نظم عمومی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه فایده اگر اعدام نشه و دوباره بیاد بیرون و دوباره روز از نو و روزی از نو . از همین اراذل اگر سوال کنید میگه چند بار رفته زندان یعنی اصلا براش مهم نیست زندان رفتن . فقط و فقط اعدام چاره کاره
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
علت چي بوده چرا در محلي كه مخصوص بيماران رواني است نگهداري نميشود اين جناب حناچي چكار ميكند وظيفه شهرداريست كه اينها را نگهداري كند
Iran, Islamic Republic of
حناچي نري نارمك دوچرخه سواري خطريه
Iran, Islamic Republic of
حناچي مسافرته