کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرب با بازیکنان پرسپولیس جلسه برگزار کرد

13 دی 1397 ساعت 17:21

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز با تعدادی از بازیکنان این تیم ملاقات کرد.


به گزارش جهان نیوز  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ ایرج عرب سرپرست این باشگاه ظهر امروز (پنجشنبه) و پیش از آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی سرخپوشان پذیرای سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، علی علیپور و سروش رفیعی بود.

در این دیدار صمیمانه که به دعوت سرپرست باشگاه و قبل از اعزام تیم به قطر انجام شد، عرب بار دیگر از تلاش های بازیکنان در نیم فصل اول مسابقات تقدیر و ارایه نمایشی زیبا آن هم با وجود مشکلات و مصدومیت های فراوان بازیکنان را اقدامی باارزش ذکر کرد.

در ادامه، سرپرست باشگاه در خصوص مسایل مالی و مشکلاتی که در راه دریافت پاداش از کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود داشته است، بصورت شفاف برای بازیکنان توضیح و زمانبندی پرداخت پاداش لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و همچنین لیگ برتر را به آنان ارایه نمود.

این نشست که در فضایی صمیمی برگزار شده بود با ناهار دسته جمعی به پایان رسید و بازیکنان  راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا خود را برای شروع تمرینات و حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنند.

گفتنی است، قرار بود در این جلسه حسین ماهینی و محمد انصاری هم شرکت کنند که ماهینی به دلیل تاخیر در پرواز و انصاری هم به دلیل حضور در فیزیوتراپی نتوانستند در این نشست حاضر شوند.


کد مطلب: 663328

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/663328/عرب-بازیکنان-پرسپولیس-جلسه-برگزار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com