شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

افزایش ۵۶ درصدی قیمت گوشت قرمز/متوسط قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری درآذر ١٣٩٧

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 662061
بیشترین افزایش قیمت نسبت به آذرماه سال قبل مربوط به «رب گوجه فرنگی» با ٢٤٨,٧ درصد افزایش و پس از آن « موز » با ١٥٦.٤ درصد افزایش و « سیب درختی زرد » با ١١١.٠ درصد افزایش همراه شد.
افزایش ۵۶ درصدی قیمت گوشت قرمز
به گزارش جهان نيوز، بر اساس نتایج به دست آمده در آذر ماه ١٣٩٧، بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام «خیار» با ١٥.٩ درصد افزایش، «پیاز » با ١٥,٨ درصد افزایش و « سیب درختی زرد» با ٩.٥ درصد افزایش بوده است. در این ماه «پرتقال محصول داخل » ١٤,٠ درصد نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته است.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (آذر ١٣٩٦) مربوط به «رب گوجه فرنگی» با ٢٤٨,٧ درصد افزایش و پس از آن « موز » با ١٥٦.٤ درصد افزایش و « سیب درختی زرد » با ١١١,٠ درصد افزایش می باشد.

متن کامل این گزارش را می توانید از اینجا. گزارش تورم در آذرماه گزارش قیمت اقلام خوراکی مناطق شهریدر آذرماه  دریافت کنید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه همه چیز گرون شده که مهم نیست مهم اینه که دو سه تا مفسد اقتصادی اعدام شدن !!!!!!!!!!!!هوراااااااااااااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
....