پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

۵ نفر از معاونین دانشگاه آزاد برکنار شدند

چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 661510
کمیته ویژه پیگیری سانحه مصیبت بار تصادف اتوبوس واحد علوم و تحقیقات طی اطلاعیه ای از برکناری ۵ نفر از مدیران این دانشگاه خبر داد.
۵ نفر از معاونین دانشگاه آزاد برکنار شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته ویژه پیگیری سانحه مصیبت بار تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات که بر اساس دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد طی اطلاعیه ای خبر از برکناری 5 نفر از معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات داد و اعلام کرد پرونده آنها به جهت اخراج در اختیار «مراجع قانونی» قرار خواهد گرفت.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
پیرو ضایعه مصیبت بار جان باختن تعدادی از عزیزترین فرزندان جامعه علمی کشور و با عنایت به اختیارات واگذار شده توسط رئیس محترم دانشگاه در چارچوب اساسنامه در جلسه فوق العاده کمیته ویژه پیگیری سانحه مصیبت بار اتوبوس واحد علوم و تحقیقات با حضور مسئولان و بررسی پاسخ های عاملان و احراز تقصیر پیمانکار ترابری اتوبوس های دانشجویان واحد علوم و تحقیقات که اینک با ورود مراجع قضایی در حال بررسی و پیگیری است، و ایضا قصور و بی توجهی برخی از معاونین و مدیران واحد علوم و تحقیقات نسبت به نظارت بر برون سپاری و تامین امنیت تردد دانشجویان و عدم احراز صلاحیت حرفه ای پیمانکار و بر اساس گزارشات و مستندات دستگاه های بازرسی و نظارتی مقرر شد تا “معاون دانشجویی” و “مدیرکل دانشجویی” واحد علوم و تحقیقات به اتفاق سرپرست معاونت اداری و مالی وقت و مدیرکل اداری وقت و مسئول ترابری وقت واحد علوم و تحقیقات که کارفرما و ناظر قرارداد برونسپاری ترابری اتوبوس های دانشجویی بودند و سوء مدیریت و قصور آنها در این فقره به جهت مدیریتی مسجل شده است ، برکنار و به جهت اخراج به مراجع قانونی ذی ربط معرفی شوند.

کمیته ویژه پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی تا آخرین مرحله برای احقاق حقوق عزیزترین فرزندان دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچ ملاحظه سیاسی، گروهی و جناحی این مهم را پیگیری کرده و در هر مرحله گزارش آن را به افکار عمومی ارائه خواهد داد.

در پایان ضمن ابراز همدردی و تاسف شدید بار دیگر برای خانواده درگذشتگان طلب صبر و برای مجروحین شفای عاجل از درگاه ایزد منان مسالت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
چرا معاونين! ملت ايران خواهان بركناري رييس دانشگاه ازاد مي باشند.
ف.س
Iran, Islamic Republic of
باز خوبه یه کار انجام دادند
اگه لیبرال ها بودند الان می‌گفتند مشکلی نیست دانشجوها بیمه بودند
Iran, Islamic Republic of
قربانی مساله شان را پیدا کردند
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
از وقتی دولت تدبیر و امید قدرت را به دست گرفت تمامی کمک های دولت در بخش یارانه بلیت و خرید اتوبوس راقطع کرد ظاهرا جناب روحانی خبر ندارند که دیشب دستورقاطع برخورد با خودشان راصادر کردند
پارسال اتوبوس 500میلیون تومان بود الان 2.5میلیارد تومان لذا شهرداری ها و بخش خصوصی دیگر توان خرید اتوبوس نو را ندارند و باید دولت تجدید نظر کند و الا هر روز باید شاهد این اتفاقات باشیم و حمل ونقل بزودی دچار معضل می شود
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه و معاونانش سريعاً استعفا دهند و به كاري كه بلد نيستند بيش از اين نپردازند !!! ...
سامان
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا الیه راجعون
عرض تسلیت جان باختن دانشجویان بی گناه
مدیر محترم جهان نیوز لطفاً بر اساس وظیفه ی قانونی، شرعی و اخلاقی روشنگری کنید.
سه نفر از کسانی را که دانشگاه آزاد برکنار نموده، در حال حاضر در هیچ پستی مشغول نیستند که برکنار شوند،
معاون و مدیر کل دانشجویی هم در ارتباط با پیمانکار اتوبوس ها، نه کارفرما بوده اند و نه ناظر، و از نظر ضوابط دانشگاه آزاد هیچ مسئولیتی نسبت به حمل و نقل داخل دانشگاه نداشته اند.
...
Iran, Islamic Republic of
اثرات سياستهاي ابوالمشاغل است ... چرا جهان كامنتهاي مربوط به ايشان را حذف ميكند ...!!؟؟؟
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
می ترسد
اقا عوض
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های نظارتی بر این قراردادها که حق جلسات انچانی نیز می گیرند کجا هستند و دقیقا چه کاره هستند از بازرسی و حراست غافل نشوید این عزیزان دقیقا به غیر از گرفتن حق جلسه چه کاری انجام می دهند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دارند حق جلسه می گیرند این عزیزان