کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

اگر کارمند گمرک در مجلس بود قطعا اعدام می‌شد

5 دی 1397 ساعت 12:44

اگر روز نخستی که موضوع درگیری لفظی نماینده سراوان و کارمند گمرک در مجلس مطرح شد، کارمند گمرک در مجلس حضور می‌داشت، قطعا اعدام می‌شد.


به گزارش جهان نیوز، جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس طی گفتگویی با روزنامه اصلاح طلب آرمان ضمن اعلام نارضایتی از وضع مجلس و رفتار نمایندگان گفته است:

مجلس دهم دچار روزمرگی شده است. از سوی دیگر مجلس دچار شعارزدگی و عوام‌پسند شده است. ما باید به صورت صادقانه واقعیت‌های جامعه را برای آنها بازگو کنیم. اگر مردم از واقعیت‌های جامعه آگاهی پیدا کنند شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد. این در حالی است که مسئولان و نمایندگان به جای سخن گفتن با مردم تلاش می‌کنند وجهه خود را در مقابل مردم بهتر جلوه دهند. بدون شک اگر روز نخستی که موضوع درگیری لفظی نماینده سراوان و کارمند گمرک در مجلس مطرح شد، کارمند گمرک در مجلس حضور می‌داشت، قطعا اعدام می‌شد اما به خاطر روشنگری‌هایی که در این زمینه شده و رسانه‌ها و افکار عمومی به این مسأله حساس شده‌اند، برخی عنوان می‌کنند وی را باید به عنوان رئیس گمرک انتخاب کرد و دیگرانی می‌گویند که از وی باید به عنوان کارمند نمونه تقدیر و تشکر کرد. این وضعیت نشان می‌دهد که رویکرد نمایندگان به چه میزان متغیر و براساس خوشایند مردم است. همین نمایندگانی که تا دیروز قصد داشتند کارمند گمرک را اعدام کنند، امروز که رسانه‌های گروهی ماهیت واقعی ماجرا را روشن کرده‌اند، متوجه ماجرا شده و برای خوشایند افکار عمومی عنوان می‌کنند که باید از این کارمند تقدیر و تشکر کرد. کسی که به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی می‌شود باید به عنوان یک نخبه اجتماعی و سیاسی آن چیزی که علمی، منطقی و برای رضای خداست را عنوان کند و نباید تحت تأثیر سخن دیگران قرار بگیرد. اگر قرار است برای خوشایند و یا عدم خوشایند فلان گروه و فلان فرد سخن گفت که وضعیت کشور درست نخواهد شد. نباید با مردم به زبان عوام‌فریبی سخن گفت.


کد مطلب: 661363

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/661363/اگر-کارمند-گمرک-مجلس-قطعا-اعدام-می-شد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com