کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرات جدید غرویان: مردم از جریان اصولگرایی خسته شدند!

24 آذر 1397 ساعت 11:13

اصولگرایی خاصیت خود را از دست داده و مردم از این جریان خسته شده و دیگر مانند گذشته رویدادهای این جریان سیاسی را دنبال نمی‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام محسن غرویان، روحانی اصلاح طلب حامی دولت در بخشی از گفتگوی خود با آرمان، از بی خاصیت شدن جریان اصولگرایی سخن به میان آورده است! غرویان گفته است:

*اصطلاح اصولگرایی در طول زمان دچار تغییرهای زیادی شده و در شرایط کنونی در بین مردم یک مفهوم روشن تلقی نمی‌شود. اصولگرایی دارای طیف‌های مختلفی است که هر کدام نیز در مقاطعی ماهیت خود را به افکار عمومی جامعه نشان داده است. به همین دلیل نیز اصولگرایی خاصیت خود را از دست داده و مردم از این جریان خسته شده و دیگر مانند گذشته رویدادهای این جریان سیاسی را دنبال نمی‌کنند.

*مردم به دنبال شعار و وعده نیستند و مانند گذشته به اصولگرایان، بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان و اعتدالیون اعتماد ندارند.

*در ماه‌های گذشته وضعیت بازار ارز حالت آشفته‌ای داشت که همین مسأله سبب سوءاستفاده‌های زیادی در این زمینه شده بود. با این وجود دولت آقای روحانی توانست بازار ارز را مدیریت کند و در شرایط کنونی بازار ارز توسط دولت کنترل می‌شود و قیمت ارز نیز تا حدودی کاهش پیدا کرده است. کار حتی به جایی رسید که آقای موحدی کرمانی به عنوان یک چهره اصولگرا و امام جمعه تهران در نماز جمعه تهران به این مسأله اعتراف کردند و از دولت به خاطر کنترل وضعیت آشفته ارز تشکر کردند.


کد مطلب: 658743

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/658743/نظرات-جدید-غرویان-مردم-جریان-اصولگرایی-خسته-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com