چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۶

رئیس بهزیستی، استاندار تهران شد

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 658323
استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
رئیس بهزیستی، استاندار تهران شد
به گزارش جهان نيوز، در جلسه امروز صبح هیات دولت که به ریاست دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد، آقایان عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به ترتیب به عنوان استانداران استان های البرز، تهران و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

بندپی پیش از این و تاکنون به عنوان رئیس سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت بود. همچنین، پس از استیضاح ربیعی توسط مجلس، وی به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد و  از گزینه های ریاست بر این وزارتخانه بود ولی قرعه به نام شریعتمداری افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاملا انتخاب به جا و شایسته ایست!
چون مردم تهران همه شون کرو کور و لال اند! ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر مردم تهران یتیمن که رئیس بهزیستی استاندار شده؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
وی باید الان در دادگاه پاسخگوی طرح شکست خورده بیمه سلامت با هزاران میلیارد تومان ضرر از جیب ما مردم باشد.یعنی واقعا در این دولت قحط الرجال است؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجیبه دولت این آقای بند پی را یک بار سر پرست وزارت رفاه یک بار ریس بهزیستی یک بار نمی دونم مسول یک از کار دیگه کرده بود کلا آچار فرانسه است ...
Iran, Islamic Republic of
کارنامه مدیریتی ایشان نشان می دهد که زیاد در یک سازمان نمی ماند و بعد از روفتن ایشان سازمان مورد نطر به ورشکستگی نزدیک شده است