شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

داستان یک تیتر حاشیه‌ساز/ ابراهیم رئیسی خوشحال از رئیس‌جمهورنشدن!

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 657916
سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به سوال «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» به طعنه پاسخ داد و گفت: «خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود!»
ابراهیم رئیسی خوشحال از رئیس‌جمهورنشدن!
به گزارش جهان نيوز، سخنرانی حجت‌والاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری گذشته در دانشگاه شهید بهشتی تهران و به مناسبت روز دانشجو، حواشی زیادی در پی داشته است. فارغ از آنکه روایت سید ابراهیم رئیسی از پشت پرده کنار رفتن محمدباقر قالیباف در انتخابات باعث اظهارنظرهای جدیدی از موافقان و مخالفان کناره‌گیری شهردار اسبق تهران به نفع رئیسی شد، انتشار تقطیع شده گفته‌های رئیسی نیز جالب توجه بود.

در این میان، روزنامه اعتماد که ترجیح داده بود صفحه اول امروز خود را تماما به سخنرانی تولید استان قدس رضوی اختصاص بدهد، با تیتر «خدا رحم کرد من رئیس‌جمهور نشدم» سخنان او را تحریف کرد. نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری گذشته در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که گفته بود «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» به طعنه پاسخ داد و گفته بود: «خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود!»

تقی دژاکام روزنامه‌نگار پیشکسوتی که سابقه حضور در تحریریه کیهان و فارس‌ را دارد درباره این تیتر نوشته است: «شارلاتانیسم‌مطبوعاتی یعنی اینکه «لا اله» طرف را تیتر کنی و «الا الله» اش را که به نفعت نیست حذف کنی. یعنی اینقدر این طعنه برایتان سنگین بود که تلاش کردید تحریفش کنید!»

علی رجبی هم نوشت: «تیتر امروز اعتماد منو یاد اون یارویی انداخت که می‌گفت از وقتی فهمیدم قران گفته به نماز نزدیک نشوید، منم نماز نمی‌خونم: "یاایهاالذین امنوا لا تقربوا الصلوه..." بزرگوار دقتی به ادامه‌اش نداشت: "...وانتم سکاری".»

علی قلهکی هم انتشار قطعه فیلمی از برنامه حالا خورشیده نوشته که «تقطیع صحبت‌های دیروز رییسی در دانشگاه شهید بهشتی در تیترِ یک روزنامه‌ی اعتماد به برنامه "حالا خوشید" کشیده شد. من جای بچه‌های روزنامه اعتماد بودم برای شرافت حرفه‌ای هم که شده از این اقدام‌ سردبیر و احتمالا مدیرمسئول روزنامه تبری می‌جستم.»

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم خوشحال شدیم اینکه چیزی نیست .
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
خب واقعا هم باید خوش حال باشه
در این شرایط جنگ اقتصادی، برجام سکته زده،مشکلات ساختاری اقتصاد و اینهمه معضل واقعا رییس جمهور شدن یک امتحان و ابتلای بزرگیه.
من به روحانی رای ندادم و قبولش هم ندارم
اما واقعا شرایط سختیه. قبول کنیم.
سید محسن حورایی
Iran, Islamic Republic of
تولیت را تولید نوشته اید و حالا خورشید را هم خوشید. تعجبم که تاکنون اصلاح نکرده اید.
مدعیان دموکراسی همان شارلاتانهای مدعی بغض و کینه شان را تمام صفحه رونمایی کرده اند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا ظلم بود کیسه حاوی نجاست برجام که سوراخ شده بود برروی غیر بانیان و حاملان وحامیانش بریزد!!!