کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار و ارقام جدید از فساد در سرزمین‌های اشغالی

12 آذر 1397 ساعت 20:19

بررسی‌های جدید نشان داد که اهالی عرب و یهودی سرزمین‌های اشغالی، مراکز رهبری و اجرایی صهیونیست‌ها را در صدر فاسدان سرزمین‌های اشغالی برمی‌شمارند.


به گزارش جهان نیوز، بررسی‌های جدید صورت گرفته یک موسسه در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از ساکنان آنجا مراکز رهبری و نهادهای اجرایی صهیونیست‌ها را فاسد برمی‌شمارند.

  به نوشته وبگاه روزنامه « جروزالم پست» این بررسی توسط مرکز افکارسنجی «گاتمن» در  «موسسه دموکراسی» انجام شده و 1041 نفر در این نظرسنجی  شرکت کردند.

این بررسی جدید مشخص کرد که پاسخ‌دهندگان بسته به طیف سیاسی خود  رهبری در سرزمین‌های اشغالی را فاسد می‌دانند.

این نظرسنجی نشان داد که نهادها و موسسات دولتی در صدر فهرست فاسدان  هستند. دولت صهیونیست  با 72 درصد، شهرداری‌ها با 69درصد، کنست با 66درصد، دادگاه‌ها با 66 درصد و رسانه‌ها با 58 درصد در رده بندی مفسدان سرزمین‌های اشغالی قرار دارند.  

«تامار هرمان» رئیس مرکز گاتمن در این زمینه به  روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گفت که اعتماد به دولت صهیونیستی در پائین‌ترین سطح قرار دارد.

وی در ادامه گفت که از یافته‌های این تحقیق در مورد رسانه‌ها شگفت زده نشده و حدود 70 درصد به رسانه‌ها اعتماد ندارند. تامار هرمان درخاتمه افزود که موضوع اخبار جعلی به شدت به جامعه تحمیل شده است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز به تازگی نوشت که بر اساس تحقیقات جدید «بنیامین نتانیاهو»  نخست وزیر این رژیم در صدر دروغگویان قرار دارد و بیشتر اخبار رسانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی جعلی است.

منبع: فارس


کد مطلب: 656392

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656392/آمار-ارقام-جدید-فساد-سرزمین-های-اشغالی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com