شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵

اتاف فکر روحانی به فکر بقای خودشان هستند/ می گویند باید این دوره را رد کنیم تا به لاریجانی برسیم

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 655990
باید این دوره را رد کنیم تا به لاریجانی برسیم
به گزارش جهان نيوز، محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است:

اتاق فکر رئیس‌جمهور به بقای ایشان و یا اندیشه آقای روحانی فکر نمی‌کند. این اتاق فکر یا همان مشاوران و حلقه نزدیک به ایشان می‌گوید ما باید این دوره را سپری کنیم و در دوره بعدی به یک مجموعه تعادلی و تعاملی از جنس آقای علی لاریجانی و میانه‌روهای اعتدالی برسیم. متاسفانه این اتاق فکر بیشتر از آن‌که اصولگرایان و دلواپسان را رقیب خود بدانند، اصلاح‌طلبان را آلترناتیو و رقیب خود تلقی می‌کند. حلقه نزدیک به رئیس‌جمهوری از این شرایط استفاده می‌کند تا اردوگاه اصلاح‌طلبان را به حاشیه رانده و فشل کند و انگیزه حضور در عرصه سیاسی کشور از آنها سلب شود تا این گروه بتواند در پناه جریان اعتدالی و پیاده نظام فرهنگی و رسانه‌ای پشتیبان آقای روحانی در سال 1400، دولتی را با پرچمداری آقای لاریجانی تشکیل دهد. نزدیکان روحانی خواهان بازگشت قدرتمندانه و اثرگذار اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان به عرصه تصمیم‌سازی کشور نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیچاره انقلاب ...
Iran, Islamic Republic of
فقط یه بچه بسیجی بی ترمز پرکار و بی ادعا که بدهکار چپ و راست نباشه و مطیع رهبری میتونه به داد مردم برسه والا اینها فقط تعویض الکی بازیگران همیشه طلبکار از انقلابه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باش تاصبح دولتت بدمد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
...