جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران پلدختر/ مدیران ممنوع الخروج شدند

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 654423
فرماندار پلدختر گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران پلدختر آماده‌باش کامل داده شده‌اند و مدیران تا عادی شدن وضیعت جوی باید در شهرستان بمانند.
آماده‌باش در پلدختر/ مدیران ممنوع الخروج شدند
به گزارش جهان نيوز، نعمت الله دستیاری  اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی شاخه اصلی و بسیار فعال موج بارشی که توده های تندری و بسیار قوی در پی دارد از سمت غرب وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه خطر سیلاب همراه با ورود این سامانه جدی است، گفت: این وضعیت و بارش شدید تا عصر دوشنبه در شهرستان ادامه دارد.

دستیاری خاطر نشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر آماده باش کامل داده شده و نسبت به رفع  نقاط حادثه‌خیز شهرستان اقدام شده است؛ همچنین مدیران تا عادی شدن شرایط جوی باید در شهرستان حضور داشته باشند.

وی گفت: در این راستا به همه نیروهای امدادی اطلاع رسانی شده و امکانات لازم و ماشین آلات سنگین برای به کارگیری و مقابله با طغیان رودخانه و سیلاب در دستور کار ادارات شهرستان پلدختر قرار گرفته‌ است.

 فرماندار پلدختر اضافه کرد: از طریق بخشداران آمادگی لازم به به دهیاران داده شده است.

وی افزود: با توجه به شدت بارش و خسارت احتمالی به بخش کشاورزی کشاورزان شهرستان نسبت به اتفاقات و خسارات احتمالی هوشیار باشند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سازنده این پل کی بوده باید توبیخ شود اینجا هم مثل بیمارستان مناطق زلزله زده باید این فرد توضیح دهد ازکنارش نگذرید بیت المال است