سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۷
۳

گریه نکنید که مثلا زیارت امام حسین(ع) نصیبتان بشود!

يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 651285
اگر گریه می کنید گریه نکن که مثلا زیارت امام حسین نصیبت بشود. آن هم لازم است. آن هم لازم است. آن هم آدم باید گریه کند که راهش بدهند به زیارت امام حسین. اما گریه کن برای اینکه کمکت کنند گناه نکنی.
گریه نکنید که مثلا زیارت امام حسین(ع) نصیبتان بشود!
گروه فرهنگی جهان نيوز: جوان ها اگر یک همتی بکنید. یک همتی بکنید. یک همتی بکنید. اول از گناه. دست به دامن بشوید. دست به دامن امام زمان بشوید. دست به دامن امام زمان بشوید. اگر گریه می کنید گریه نکن که مثلا زیارت امام حسین نصیبت بشود. آن هم لازم است. آن هم لازم است. آن هم آدم باید گریه کند که راهش بدهند به زیارت امام حسین. اما گریه کن برای اینکه کمکت کنند گناه نکنی. کمکت کنند گناه نکنی. بداخلاقی نکنی. خب؟ بعد هم همت کن. بعد هم همت کن. استغفار کن. این را باز مکرر عرض کردیم.

خدمت مرحوم آقای بهجت می رسیدند. آقا چکار کنیم؟ می فرمود که .. یک آقای جوان طلبه ای خدمت ایشان رسیده بود. این غیر از آن است. عرض کرد که آقا من چکار کنم آدم شوم؟ فرمود که نمازت را اول وقت بخوان. نمازت را اول وقت بخوان. عرض کرد که آقا من ظهر و عصر و مغرب و عشا را دست خودم است انجام می دهم. چشم. اما صبح را چکار کنم؟ صبح خواب می مانم. اول وقت نمی توانم نماز بخوانم. ایشان فرمود که اینش به عهده من. حالا او قاعدتا فکر می کنم سید بوده. و پاک دامن هم بوده. به عهده من. فردا صبح اول اذان تق تق تق. یا صدای زنگ. دوید دم در. کسی نیست. به نظرم گفت کیه؟ صدای آقای بهجت را شنید. دوید دم در کسی نیست. فردا چه؟ فردا هم همینجور. پس فردا. پس آن فردا. فرمود به عهده من. نماز صبحش هم اول وقت شد. دست به دامن بشوید. حالا ایشان که نوکر امام زمان است. اگر دست به دامن امام زمان بشویم، اگر بشویم، اگر بشویم، جدی، اگر جدی بشویم، از ما گذشته. از ما گذشته. این جوان ها اگر یک کاری بکنند شاید بشود. شاید بشود. شاید بشود. تمام.

گزیده ای از سخنرانی حضرت آیت الله جاودان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
جهان جون ! كلماتى كه به كرات در متن تكرار شده و گويا از خود گوينده هم هست حالت بدى به متن داده ، هر متنى بايد منقح باشه. چه ايرادى داره خودتون در اين طور مواردى ويرايش كنيد ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بارها شده که گزیده ای از سخنرانی رو گذاشتید که خیلی خوب و قابل استفاده بوده و من خواستم صوتش رو گوش بدم ولی پیدا نکردم.
میشه انتهای این جور مباحث، تاریخ سخنرانی رو هم بنویسید که آدم بتونه پیداش کنه.
ممنون