پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستور برکناری استاندار اصفهان صادر نشده است!

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 650540
مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت‌: هنوز پیامی از سازمان اداری - استخدامی کشور مبنی بر برکناری استاندار اصفهان دریافت نکرده ایم.
دستور برکناری استاندار اصفهان صادر نشده است!
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا قائدی ها با اشاره به لغو برنامه تکریم استاندار اصفهان اظهار داشت: عده ای از جوانان ورزشکار که شاهد عملکرد یکساله استاندار بودند بر حسب علاقه ای که  به وی داشتند به صورت خودجوش تصمیم به برگزاری مراسم نکوداشت برای استاندار گرفتند که با مخالفت مهرعلیزاده این مراسم لغو شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد برگزاری این مراسم توسط عده ای جوان ورزشکار مطرح شد اما در ادامه دیگر جوانان برای برگزاری این مراسم همراه شدند و سالن را برای روز جمعه هماهنگ کردند و از مجری، قاری و یک نقاش دعوت کردند تا چهره استاندار را همزمان با سخنرانی وی نقاشی کند.

با اشاره به اینکه جوانان بدون حمایت سازمان یا نهادی اقدام به برگزاری این برنامه کرده بودند، تصریح کرد: زمانی که خبر برگزاری این مراسم به گوش استاندار رسید وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران این نکوداشت، با برگزاری این برنامه مخالفت کرد.

وی در ارتباط با برکناری قطعی مهرعلیزاده اظهار کرد:‌ وزارت کشور و سازمان اداری - استخدامی کشور با بررسی پرونده پرسنلی افراد تعیین می کنند چه کسی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود یا خیر و هنوز در این باره پیامی اعلام نشده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان اضافه کرد:‌ استاندار اصفهان معتقد است آنچه که قانون تعیین کرده باید اجرایی شود و نباید قانون شکنی صورت بگیرد و اگر پیامی از وزارت کشور برای برکناری استاندار ارسال شود طبق روال مراسم تکریم و معارفه ای را از طرف استانداری برگزار خواهیم کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *