دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فروش نوشت‌افزار با تخفیف در بوفه مدارس

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 650394
مشاور وزیر آموزش و پرورش از طراحی سامانه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و اجرای آزمایشی آن خبر داد و گفت: نوشت‌افزار و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان با تخفیف در بوفه مدارس به فروش می‌رسد.
فروش نوشت‌افزار با تخفیف در بوفه مدارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش از طرح فروش اقلام مورد نیاز دانش‌‌آموزان در بوفه برخی مدارس خبر داد و اظهار کرد: مسؤولیت بوفه مدارس با سازمان دانش‌آموزی است و این سازمان مسؤولیت دارد تمام کالاهایی که وارد بوفه مدارس می‌شود را کنترل کند.

وی با اشاره به عنوان امسال که «حمایت از کالای ایرانی» نام دارد، ادامه داد: سامانه‌ای را طراحی کردیم که مدیران مدارس از طریق آن، تمام اقلامی که مورد نیاز دانش‌‌آموزان است را درخواست می‌دهند و شرکت‌های واقع در هر منطقه و شهرستان متناسب با درخواست، اعلام آمادگی می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: سامانه در مرحله آزمایشی است و در حال بررسی عملکرد و نتایج آن هستیم.

مجاوری اضافه کرد: در این روش با توجه به اینکه کالای مورد نیاز دانش‌‌آموزان اعم از نوشت‌افزار یا خوراکی‌های سالم، از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده می‌رسد با قیمت ارزان‌تر و با تخفیف به فروش می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *