کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه نماینده اصلاح‌طلب به وزرای دولت: خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید

12 آبان 1397 ساعت 8:22

من به همه وزیران محترم توصیه می کنم که نمازشان را اول وقت در مقابل پروردگار به جا بیاورند. مردم ایران سختی زیادی را به خاطر حفظ این نظام تحمل می کنند و جا دارد که آقایان ان شاءا... با نیت خدمت از خودشان بگذرند و به حل مسائل مردم فکر کنند و بدانند که مردم قضاوت می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که اختلافات کم شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: «سهیلا جلودارزاده»، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس طی یادداشتی که در  روزنامه جام جام منتشر شده، به ذکر تدابیری برای دولت به منظور هماهنگی بیشتر میان دولتمردان پرداخته است.

وی در این یادداشت نوشته است: من به همه وزیران محترم توصیه می کنم که نمازشان را اول وقت در مقابل پروردگار به جا بیاورند. مردم ایران سختی زیادی را به خاطر حفظ این نظام تحمل می کنند و جا دارد که آقایان ان شاءا... با نیت خدمت از خودشان بگذرند و به حل مسائل مردم فکر کنند و بدانند که مردم قضاوت می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که اختلافات کم شود.

 در بخش دیگری از این یادداشت آمده است:خوب است که اخلاق را سرلوحه امور قرار دهند و خدای یکتا را بپرستند و از پرستش خود، نفس، شیطان، پول و مقام دوری کنند که اگر اینگونه باشد اختلافات خود بخود حل می‌شود.

 


کد مطلب: 649799

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/649799/توصیه-نماینده-اصلاح-طلب-وزرای-دولت-خدای-یکتا-پرستش-کنید-نماز-اول-وقت-بخوانید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com