سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

تغییر موضع ناگهانی روزنامه نزدیک به جهانگیری/ روحانی و جهانگیری با یکدیگر تجدید میثاق کردند!

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 648561
روزنامه سازندگی از تجدید میثاق جهانگیری با روحانی طی جلسه دوشنبه شب خبر داد.
تغییر موضع ناگهانی روزنامه نزدیک به جهانگیری/ روحانی و جهانگیری با یکدیگر تجدید میثاق کردند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه سازندگی که از نزدیکترین رسانه های نزدیک به اسحاق جهانگیری و کارگزاران است و به قول سایت نزدیک به لاریجانی از مدتی قبل در حال خط و نشان کشیدن در فضای سیاسی کشور و تشویق او به کناره گیری است در شماره امروز خود موضعی متناقضی اتخاذ کرد.

این روزنامه با توصیف سوابق جهانگیری در جریان اصلاح طلبی و همراهی او با روحانی در دولتهای یازدهم و دوازدهم مدعی شد بعد از سخنرانی اخیر جهانگیری که در آن از اختیارات خود گلایه کرده بود، وی در جلسه ای صمیمی با رئیس جمهور ، دیدار کردند.

روزنامه سازندگی که منبعی برای این خبر ذکر نکرده، افزوده است: «سوءتفاهم ها برطرف شده است.»

این روزنامه اصلاح‌طلب در این باره نوشت: «ساعت ۲۰ دوشنبه شب سی‌ام مهرماه ۹۷ دیدار دو نفره رئیس‌جمهور و معاون اولش که با نقد و نظرهای دوطرفه شروع شده بود، با تفاهم و دوستی و صمیمیت طرفین پایان یافت و بر خلاف همه شایعات و گمانه‌زنی‌های پراکنده و تحلیل‌های بی‌پشتوانه خبری، دکتر روحانی و دکتر جهانگیری با یکدیگر تجدیدمیثاق کردند و به همه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استعفای جهانگیری از دولت پایان دادند.»

سازندگی در ادامه گزارش خود آورده است: «این دیدار پس از حاشیه‌های به وجود آمده در پی سخنرانی معاون اول رئیس‌جمهور در روز صنعت به دستور رئیس جمهور صورت گرفت. در این روز (یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷) اسحاق جهانگیری که خشمگین به نظر می‌رسید حرف‌های متفاوتی زد که مضمون آن محدودیت اختیارات معاول اول رئیس‌جمهور در عزل و نصب‌های دولت بود. جهانگیری همچنین از ورود مستقیم رئیس‌جمهور به حل مسائل اقتصادی کشور بر خلاف کابینه اول خبر داد و افزود در آن کابینه تمرکز روحانی بر مسائل سیاست خارجی بود و جهانگیری بیشتر به مسائل اقتصادی می‌پرداخت. این تغییرات نیز ظاهرا دلالت بر محدودیت‌های تازه مسئولیت‌های محوله به جهانگیری داشت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این حرکات برای انتخابات 2 سال آینده است . که مثلا وانمود کنند ما در ته دره انداختن کشور نقشی نداشته ایم .
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
ملت در حال دست و پنجه نرم کردن با گرانی ها و تورم های وحشتناک هستند اینها دنبال خاله بازی