پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

طرح جدید دولت برای برخورد با مفسدان اقتصادی

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 648074
این دستورالعمل با استناد به قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب سال 1369 و ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی تهیه شده است.
طرح جدید دولت برای برخورد با مفسدان اقتصادی
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت: 

طرح جدید دولت برای برخورد با مفسدان اقتصادی
یک مسئول مهم اجرایی با ارسال پیش ‌نویس تهیه شده در نهاد ریاست جمهوری برای تعدادی از اعضای کابینه، اعلام کرده این دستورالعمل با استناد به قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب سال 1369 و ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی تهیه شده و قرار است درباره برخورد سریع با اخلالگران و مفسدان اقتصادی مورد استفاده قرار گرفته و به امضای سران سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برسد.

تقاضای همترازی با مسئولان مهم دولتی همچنان ادامه دارد
با توجه به این که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، دولت مجاز است برخی امتیازات قانونی مقامات موضوع این قانون را به مشاغل خاص ویژه مدیریت حرفه ‌ای تسری دهد، گزارش یک مقام مسئول به تعدادی از اعضای دولت نشان می دهد همچنان درخواست ها برای همترازی مدیران تعدادی از بخش های اجرایی با برخی مسئولان ادامه دارد و در آخرین نمونه، نامه نگاری های مختلفی برای همترازی یک مسئول علمی با استانداران و سفیران و معاونان وی با معاونان وزیران انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *