پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۶

انتشار اولین تصاویر از محل اصابت موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه + عکس

سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 644108
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری از محل دقیق اصابت موشک‌ به مقر تروریست‌ها در خاک سوریه را منتشر کرد.
اولین تصاویر از محل اصابت موشک‌های سپاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز؛  پس از حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری که منجر به هلاکت و زخمی شدن  شمار زیادی از تروریست‌ها و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز گردید، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخستین تصاویر از محل‌های اصابت موشکها و بمباران پهپادهای رزمی در شرق فرات در سوریه را رسانه‌ای کرد.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی در خصوص انتشار این تصاویر اظهار کرد: منطقه شرق فرات و مقر تروریست‌های داعشی تحت حمایت کامل آمریکا بوده و دارای موقعیت خاصی می باشد؛ این منطقه از غرب به‌واسطه رود فرات پدافند طبیعی دارد، از طریق هوا نیز منطقه ممنوعه پروازی و تحت حفاظت هواپیماهای ائتلاف است.

وی افزود: به‌کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین همچون شاهد129 به‌منظور تصویربرداری از لحظه اصابت، عملاً موجب لو رفتن عملیات و اطلاع‌رسانی توسط ائتلاف آمریکا و تخلیه مقر از گروه‌های تروریستی می‌گردید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه "در عملیات موشکی و پهپادی "ضربت محرم" از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم"، گفت: در این عملیات با استفاده از روش‌های خاص اطلاعاتی و پس از اطمینان از حضور فرماندهان داعشی، عملیات با غافلگیری انجام شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اجرای عملیات ترکیبی و استفاده از پهپادهای رزمی در این عملیات گفت: پهپادهای بمب‌افکن ما با غافلگیری وارد منطقه شدند و به اجرای عملیات خود پرداختند و با تصاویری که پس از عملیات به دست ما رسید، میزان دقت عملیات برای همگان روشن شد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه کردن !!
دریغ از یه وجب خطا !!!!
سیامک
Iran, Islamic Republic of
لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
ما بدون خواست خدا هیچ نیستیم

دم سپاه گرم
دم نیروهای مسلح گرم
روح شهید طهرانی مقدم شاد

برای اینکه یه چیزی بگیم ضد انقلاب داشته تا باهاش مانور بده شاید از سوزش چندین ناحیش کاسته بشه:

چرا درختهارو سوزوندید!!
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله بعدیش پایگاههای عمو سام و خود تل آویو و حیفا.
به خدا اگر قدرت داشتم 24 ساعت به ساکنان تل آویو و حیفا فرصت میدادم بعدش با خاک یکسان میکردم. سر ساعت اول نه دوم کل شهر از سکنه خالی میشد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
مگر اينكه دلمون رو اين خبرا يه كم خنك كنه
دمشون گرم
Bulgaria
متجاوزان بدانند یک سیلی پاسخی برابر ده سیلی محکمتر دریافت خواهد شد.الله اکبر