جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تخصیص ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 638867
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: ۳.۵ میلیارد دلار ارز با دستور رئیس جمهور برای حوزه پزشکی تخصیص یافته است.
تخصیص ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان
به گزارش جهان نيوز، سیدحسن قاضی زاده هاشمی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در شرق کشور به بخصوص استان های خراسان رضوی،جنوبی و شمالی اقدامات خوبی در حوزه درمان صورت گرفته که مورد رضایت مردم است.

وی افزود: در برنامه ما صرفه جویی اولویت اول بوده که سعی کرده ایم هزینه های اضافی را کم کنیم تا خدمات کاهش پیدا نکند و در این خصوص شاهد اقدامات خوبی مردم هستند.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: برخی اقلام و اقدامات که در بیمه اضافه بودند و یا اگر حذف می شدند برای مردم ایجاد مشکل نمی کرد را حذف کرده ایم و هم پوشانی بیمه ها نیز صورت گرفته و امروز هر نفر فقط یک دفترچه بیمه دارد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: با توجه به نوسانات ارزی رئیس جمهوری مبلغ ۳.۵ میلیارد دلار با ارز ۴۲۰۰ تومانی را به حوزه سلامت و درمان تخصیص داده اند که این مبلغ ویژه مراکز دولتی می باشد.

وی تاکید کرد: در هر شرایطی که قرار بگیریم خدمات ما کاهش پیدا نخواهد کرد زیرا ما این شایط سخت را پذیرفته ایم و برای مردم کم نخواهیم گذاشت.

گفتنی است در این سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول،کلینک تشخیص و غربالگری سرطان و ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد را افتتاح و کلنگ بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول را با اعتباری ۲۷۰ میلیارد ریالی به زمین زد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *