شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

جلسه نمایندگان با کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره "پالرمو"

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 638458
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره "پالرمو"خبر داد.
جلسه نمایندگان با مجمع تشخیص درباره "پالرمو"
به گزارش جهان نيوز، یحیی کمالی‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 13 شهریور) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو» در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان بیشتر ایرادات شکلی بود، افزود: اعضای کمیسیون ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را رفع کردند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه، مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ایرادات و ابهاماتی را نسبت به این لایحه مطرح کرده بود، تصریح کرد: این مجمع یکی از مباحث این لایحه را خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی دانسته و عنوان کرده‌ بود که در این مورد اطلاعات کشور را در اختیار دشمنان قرار می‌دهد.

کمالی‌پور تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا طی جلسه‌ای ایرادات و ابهامات مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور کارشناسان مجمع تشخیص، کارشناسان مرکز پژوهش‌های پارلمان و اعضای کمیسیون قضایی بررسی و رفع شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس تصریح کرد: پس از رفع ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به لایحه «پالرمو» لایحه مذکور برای بررسی به صحن علنی پارلمان ارجاع می‌شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پالرمورافراموش کن بچسب به همین طبیعت زیبای شمال
جنوب همدان کردستان یزدو...چونکه بادلار۱۳هزارتومانی سفرخارج نمی صرفه