سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۵

محمود واعظی از ریاست دفتر روحانی می‌رود؟

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 638072
قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دامن بسیاری از دولتی‌ها را گرفته و بر همین اساس در صورت تصویب نهایی آن در شورای نگهبان محمود واعظی نیز باید از ریاست دفتر روحانی کنار برود.
محمود واعظی از ریاست دفتر روحانی می‌رود؟
به گزارش جهان نيوز، سه‌شنبه دوم مرداد 97 نمایندگان مجلس طرحی را در مجلس تصویب کردند که به موجب آن مدیران بازنشسته باید با صندلی خود خداحافظی و جای خود را به نیروهای جوان‌تر از خود می‌دادند؛‌ طرحی که حالا دامنه آن حتی رئیس دفتر روحانی و شهردار تازه انتخاب شده تهران  را گرفته و به نظر می‌رسد او نیز باید از سِمت خود خداحافظی کند.

قوه مجریه و دولت نیز از جمله قوایی است که بیشترین بازنشسته‌ها را در خود جای داده و بر همین اساس به نظر می‌رسد بیشتر تغییرات در صورت تصویب این طرح در شورای نگهبان در دولت و در سطح مدیران میانی دولت صورت گیرد.

پیشتر جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص میزان مدیران بازنشسته دولتی گفته بود: درباره بازنشسته‌های دولتی الان 15 استاندار و 14 معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی 110 نفر هستند که حدود 12 درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود.

اما اصلاحیه طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تنها به سطح استانداران و فرمانداران دولتی ختم نشده بلکه به سراغ نزدیک‌ترین فرد به رئیس‌جمهور یعنی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری نیز رفته است.

حالا محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز شامل این طرح می‌شود و باید منتظر ماند دید که در صورت تصویب نهایی طرح مذکور در شورای نگهبان روحانی چه تدبیری را برای این مسئله اتخاذ خواهد کرد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا ميرود جزاير قناري استراحت كنه؟!!!!!!
اگر برای همه بازنشسته ها باشه خوبه
Iran, Islamic Republic of
اگر برای همه بازنشسته ها باشه خوبه ولی اگر استثنا داشته باشه کم ارزش میشه
Iran, Islamic Republic of
ایشون و نوبخت و نهاوندیان هیچوقت (تأکید میکنم هیچوقت) نخواهند رفت. اتاق فکر دولت اینها هستند. کجا برن؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
یه قانونی، تبصره ای، چیزی... میگردن پیدا میکنن و می مونن....
iop
Iran, Islamic Republic of
...