کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد امام جمعه تبریز از مدیریت اتوبوسی

10 شهريور 1397 ساعت 23:58

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بهترین مدیر فردی است که از زیرمجموعه خود برای مدیریت استفاده کند و مدیر، افرادی را به صورت اتوبوسی و مینی بوسی به همراه نیاورد و این نوع مدیریت نشان از ضعف مدیران است.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در جشنواره شهید رجایی معرفی نهاد‌های اجرایی و دولتی برتر آذربایجان شرقی، جشنواره شهید رجایی را اقدام قابل تحسینی برای معرفی افراد و نهاد‌های برتر جهت تشویق دانست و با برشمردن شاخصه‌های مدیران شایسته نظام اسلامی از دیدگاه قرآن کریم، اظهار داشت: داشتن علم، تقوا و خویشتن داری، به همراه خوف و خشیت الهی باید از ویژگی‌های برتر مدیران کشور باشد.

وی با بیان اینکه باید مدیران ما در کنار کسب رضایت ارباب رجوع، رضای خدا را هم در نظر بگیرند، بر اطاعت محض از دستورات الهی تاکید کرد و افزود: مدیران باید نسبت به دستاورد‌های خود، شاکر باشند و خداوند را در امورات خود فراموش نکنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی متواضع بودن را از دیگر ویژگی‌های مدیران قرآنی عنوان کرد و گفت: نباید این میز‌ها کسی را منحرف کند چراکه میز‌ها به کسی وفا نمی‌کند، لذا علت اینکه متواضع نبوده و تکبر در مدیران ما وجود داشته باشد چیست؟

امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه مشورت در کار‌ها و توکل بر خدا باید سرلوحه اقدامات مدیران باشد، تصریح کرد: مدیران قرآنی باید روحیه خودباوری و اعتماد بنفس را تقویت کرده به «ما می‌توانیم» عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از همه ابزار‌ها و افراد با اعتماد به نفس و باور به خود برای رشد کشور استفاده کنند، گفت: همه ۴ دهه افتخارات کشور در سایه اعتماد به نفس ملی و خودباوری است.

حجت الاسلام آل هاشم پرهیز از اختلافات را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: مدیر توانمند باید اختلافات را در ادارات از بین ببرد، ولی برخی مدیران ضعیف به دنبال ایجاد اختلاف و مدیریت در این فضا هستند.

وی داشتن بصیرت را از دیگر ویژگی‌های مدیران قرآنی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت توانمندی داخل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه بهترین مدیر فردی است که از زیرمجموعه خود برای مدیریت استفاده کند و مدیر، افرادی را به صورت اتوبوسی و مینی بوسی به همراه نیاورد و این نوع مدیریت نشان از ضعف مدیران است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان، با اشاره به اینکه همت بلند با انگیزه خدمت باید در مدیران نظام اسلامی باشد ابراز داشت: مدیران افراد متملق و چاپلوس را از دور خود دور کنند، چراکه شما را ذلت خواهند انداخت.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 637681

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/637681/انتقاد-امام-جمعه-تبریز-مدیریت-اتوبوسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com