شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

حجاریان: ایران هم کارگر صادر کند!

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 637070
سعید حجاریان با اشاره به ناتوانی دولت در رفع مشکلات اقتصادی، در نسخه جدیدی که برای بیکاری پیچیده، توصیه کرده که ایران هم کارگرانش را صادر کند!
حجاریان: ایران هم کارگر صادر کند!
به گزارش جهان نيوز،سعید حجاریان که از او به عنوان تئوریسین اصلاح طلبان نام برده می شود، در بخشی از گفت و گوی اخیر خود با فرارو گفت: ما در شرق با جمعیت مازاد و پیامدهایش مواجه هستیم، اما در غرب، به‌واسطه انقلاب صنعتی چنین پیامد‌هایی را نمی‌بینیم. چرا که اگر فرد از روستا به شهر می‌آمد، به کارخانه و معدن و... می‌رفت.

وی افزود: اولین مشکل ما انباشت اولیه است که خود را در بیکاری نشان داده است. ببینید! ترکیه بعد از جنگ دوم جهانی و کشته شدن سرباز‌های آلمانی، کارگران زیادی را به آن کشور صادر کرد. شاید ایران نیز بتواند همچون هند و چین کارگر ماهر صادر کند و مشکل بیکاری‌اش را به غربی‌ها بسپارد.

حجاریان تصریح کرد: عقب‌ماندگی صنعتی نیز یکی از مسائل است که حکومت قادر به برطرف کردن‌اش نیست. دولتی و رانتی بودن اقتصاد و همچنین فساد نیز از جمله همین موارد حل‌ناشدنی است و ما خودمان دست به اصلاح آن نمی‌زنیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
بسه انقدر تحقیر مردم ایران مردم بیدار شید دارن نقشه میکشن برامون
شما نشنیده بگیرید؛
Italy
این جور حرفها متاسفانه نشان از یک نوع ...