پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۶

روحانی برخلاف ما اصلاح طلبان فاقد گفتمان علمی است!

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 636841
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با لحنی فرافکنانه گفت دولت روحانی وحدت گفتمانی با اصلاح‌طلبان ندارد و دولت فاقد گفتمان علمی است.
روحانی برخلاف ما اصلاح طلبان فاقد گفتمان علمی است!
به گزارش جهان نيوز، حسن رسولی عضو بنیاد باران و شورای شهر تهران به آرمان گفت: به نظر می‌رسد اعضای دولت با پراکنده‌گویی‌های خود، نشان می‌دهند که مجموعه دولت از یک نظریه و گفتمان علمی و فنی کارآمدی برای روبه‌رو شدن با شرایط جدید برخوردار نیست چراکه اگر گفتمان واحدی داشتند باید شاهد موضع‌گیری‌های منسجمی از اعضای دولت می‌بودیم. شاهد رفتارهای فردی و ناهمگون از سوی دولتی‌ها هستیم. این عدم انسجام در نظر و بیان، دولت را دچار مشکل کرده است. در مقام عمل هم‌چون دولت یک منظومه علمی کارآمد ندارد و از یک نظریه منسجمی برخوردار نیست، نداشتن این نظریه باعث شده در چیدمان اعضای دولت در تصمیم‌گیری‌ها، در عزل و نصب‌ها و ... از یک قاعده مناسبی تبعیت نکند. اگر دولت دنبال چاره‌جویی باشد باید به فرصت‌ها و تهدیدهای شرایط جاری توجه داشته باشد و خود را برای موقعیت جدید تجهیز کند.

وی که سخنگوی ستاد عارف در انتخابات 92 بود، در ادامه گفت: جریان اصلاحات از ابتدا هم با دولت روحانی و شخص آقای روحانی وحدت گفتمانی نداشته و امروز هم ندارد رئیس‌جمهوری هم هیچ‌گاه در طول دوران فعالیت سیاسی خود به عنوان یک نیروی اصلاح‌طلب شناخته نشده است.

البته حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی به معنای چشم بستن روی نقاط ضعف آشکار و کاستی‌های دولت نیست. جریان اصلاحات باید مطالبه‌گر باشد و چون همیشه با نقد مشفقانه، مواضع حمایتی و راهبردی خود را از دولت ادامه دهد اما از هویت و اصالت‌ فکری و سیاسی خود فاصله نگیرد.

سخنان رسولی در حالی است که اصلاح‌طلبان بارها دولت را رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان و دولت  نرمالیزاسیون خوانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا که کار روحانی به قوه قضائیه کشید حالا روحانی بده! نه داداش شما تا آخر با روحانی هستید
Iran, Islamic Republic of
مثلا شما که سالیانی هم استاندار خراسان بودید چه گفتمان علمی داشتید؟
Iran, Islamic Republic of
گفتمان شما اقا زاده لات است كه مامور قانونو كتك ميزنه گرين كارت و اقامت امريكا داره ولي همه دار وندار اين مملكتو براي18ميليون بابت خريد قا قاللي بر باده ميده هر وقت هم كم اورد بقيه رو ميندازه جلو كه فدا بشن و خودش الفرار بسمت عشق و حال در اروپا و امريكا
عدالت
Saudi Arabia
پس چرا برای رای آوردن کسی که فاقد گفتمان است تبلیغ کردید و پدر خودتان را در آورید تا رای بیاورید حال... به همه چیز خودتان کنار می کشید شما را چه می شود با یک غوره سردی میگیرد با مویز گرمی
Iran, Islamic Republic of
اسم بنیاد باران را به بنیاد سیل تغییر دهید جز تخریب و ویرانی کاری نکردید
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
گفتمان اصلاح طلبان علمی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
خخ جالب بود تو این شرایط خنده رو لب ما آوردن شاهکاره
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گفتمان اصلاح طلبان بیشتر جنجال افرینی و هوچی گری است نه علمی اصلاح طلبان برای رسیدن به قدرت حاضرند تمام کشور و مردمش را بفروشند
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات = وقاحت و پر رویی
لابد چند وقت دیگر طلبکار نظام هم خواهند شد که چرا مثلاً اجازه دادید روحانی رئیس جمهور شود!
Iran, Islamic Republic of
برو عمو همه تون سرو ته یک کزباسید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز ایران یادتون میاد تو مناظرات اصلاحات برای دفاع از روحانی دوکاندید پوششی اختصاصی فرستاد.اگه یادتون نمیاد تَکرار کنم!!!
به یاد آور همانا تو به یادآورنده هستی؛
Italy
ناامید از هر گونه تدبیر و امید؛
امان از رحم اجاره ای؛
امان از کیسه بوکس ضربه گیری؛
خدایا امان؛
خدایا امان؛
خدایا امان؛
United States
شما اصلا پدر علم هستید. علم شما هست که آقا زادهای شم راا تولید میکنه، علم شما بود که پشت روحانی درآمد و ۴ سال دیگه رئیسش کرد. علم شما بود که کسانی مثل زنگنه و آخوندی و ظریف را تحویل این مملکت داد الی برکت الله جناب پروفسور.
Iran, Islamic Republic of
با عرض پوزش ببخشید، گفتمان علمی شما کجاست . اگر دیدید به بقیه هم اطلاع دهید.