کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظر سید حسن نصرالله درباره فتنه۸۸

5 شهريور 1397 ساعت 19:28

"سید حسن نصرالله می‌گفت پس از سال۸۸ وقتی علیه انقلاب اسلامی جنگ احزاب شکل گرفت اما جمهوری اسلامی با قدرت باقی ماند، اعتقاد دوست‌داران انقلاب اسلامی در جهان نسبت به آن بیش از گذشته شد."


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست برگزیدگان اقشار جبهه مردمی که عصر امروز دوشنبه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: دشمن و جریان نفاق و نیز ایادی داخلی آن سعی دارند با القاء یأس و سیاه‌نمایی روحیه مردم را تضعیف کنند.

رحیمیان این مسئله را یکی از اهداف آنها برای شکست جریان انقلاب دانست و گفت: آنچه ما در کلام امام و مقام معظم رهبری می‌بینیم خلاف چیزی است که افراد جاهل القا می‌کنند.
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به حضورش همراه امام از سال 41 و دوران سختِ حاکمیت طاغوت گفت: دشمن در تمام این‌ سال‌ها با قاطعیت بر نابودی اسلام تاکید می‌کرد اما هیچ کدام از پیش بینی آنها اتفاق نیفتاد و آنچه امام فرمود به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه امام درحالی صدای خرد شدن استخوان مارکسیسم را شنید که خودشان و رقبای آنها این را متوجه نشده بودند، یادآور شد: همه دیدیم که این پیش‌بینی امام نیز به وقوع پیوست‌.

رحیمیان ادامه داد: امام در وصیتنامه خود فرمودند با قلبی آرام و ضمیری مطمئن شما را ترک می‌کنم و این نشان دهنده امیدواری امام نسبت به آینده انقلاب است. رهبری نیز فرمودند بصیرت و ایمان جوانان نسل امروز ما بیشتر است هرچند ریزش‌هایی نیز داریم.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تصریح کرد: امروز در دنیا میلیون‌ها جوان آمادگی دارند جان را برای امام زمان(عج) فدا کنند و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به حضور مشتاقان و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی در عراق و لبنان و یمن خاطرنشان کرد: اگر بعد از جنگ 33 روزه، اسرائیل در حد احتمال عقلایی می‌دانست که می‌تواند حزب‌الله را نابود کند یک لحظه هم تردید نمی‌کرد.

رحیمیان با اشاره به اتفاقات صدر اسلام از جمله غدیرخم و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: ما نباید خود را به کف‌های روی آب ببازیم از جمله کسانی که با تلاش دشمن به‌دنبال کشف حجاب هستند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان امام از جهت ملت و رهبری انقلاب خیالشان راحت بود، ادامه داد: امام فرمودند این انقلاب امانتی است که باید بدست صاحب اصلی آن برسد.  باید کمر همت را برای تحقق آنچه قرار است حتما محقق شود ببندیم و دچار جفا نشویم چراکه آینده کشور بسیار روشن است.

رحیمیان با اشاره به سخنان امیدآفرین رهبر انقلاب ادامه داد: اگر کسی آینده را روشن نبیند آیا جرات می‌کند به این صراحت از روشن بودن آینده انقلاب صحبت کند؟

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما از این مرحله نیز که سخت‌تر از مراحل قبل انقلاب نیست عبور خواهیم کرد، گفت: امروز هرچه برکت داریم از دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فتنه 88 به خاطرات سید حسن نصرالله پرداخت و گفت: ایشان می‌گفت پس از سال88 وقتی علیه انقلاب اسلامی جنگ احزاب شکل گرفت اما جمهوری اسلامی با قدرت باقی ماند، اعتقاد دوست‌داران انقلاب اسلامی در جهان نسبت به آن بیش از گذشته شد. آینده از آن اسلام است و امام فرمود اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک‌ می‌نشاند‌.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما اطمینان داریم که با بصیرت دلدادگان انقلاب اسلامی ما قوی‌تر از گذشته با حداکثر نقاط قوت به یک وحدت فراگیر بین نیروهای انقلاب می‌رسیم گفت: ما کاری به عناوین چپ و راست نداریم و مرز بندی ما کفر و نفاق و انقلابی و غیر انقلابی است.

رحیمیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای حوزه فراگیر اقشار در جبهه مردمی ابراز امیدواری کرد جبهه مردمی بتواند موثرتر از گذشته راه خود را ادامه دهد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 636799

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/636799/نظر-سید-حسن-نصرالله-درباره-فتنه۸۸

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com