سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
امیر جهانشاهی مطرح کرد

آمادگی مقابله در برابر هر گونه تهدید

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 636224
معاون هماهنگ‌کننده نزاجا گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.
آمادگی مقابله در برابر هر گونه تهدید
به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی»با بیان اینکه طرح‌های مختلف نیروی زمینی در جهت تغییر ساختار این نیرو که از مدتی پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد، گفت: امروز به فضل الهی تیپ‌های پیاده و تکاور ما به تیپ‌های متحرک و هجومی و واکنش سریع تبدیل شدند.

وی افزود: به جرات می‌گویم که تحرک و آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته ارتقای بسیار زیادی پیدا کرده است.

امیر جهانشاهی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نزاجا) با بیان اینکه تغییراتی که در ساختار و تجهیزات نیروی زمینی صورت می‌گیرد بر اساس تهدیدات روز است، عنوان کرد: تامین نیازهای معیشتی کارکنان نزاجا، ارتقای روحیه کارکنان، آموزش به کارکنان، زدودن چهره کهنگی از محیط خدمت و بازسازی پادگان‌های نیروی زمینی اقدامات بسیار مثبتی طی یکی دو سال گذشته انجام شده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *