جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

هلند پروازهای خود به ایران را متوقف می‌کند

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 636023
شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام هلند از ۲۴ سپتامبر پروازها را به ایران متوقف می‌کند.
هلند پروازهای خود به ایران را متوقف می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از واشنگتن‌ پست، پیش از این شرکت‌های هواپیمایی «ایرفرنس» فرانسه و «کی‌ال‌ام» هلند چراغ سبزی برای توقف پروازهای‌شان به ایران در ماه سپتامبر داده بودند. البته این شرکت‌های هواپیمایی تعداد پروازهای خود را در سال جاری به طور قابل توجهی کاهش داده بودند.

این شرکت‌های هواپیمایی اقتصادی نبودن پرواز به ایران را عامل توقف این پروازها مطرح کرده بودند.

امروز خبرگزاری بی‌بی‌سی اعلام کرد: شرکت‌های هواپیمایی «بریتش ایرویز» و شرکت هلندی «کی‌ال‌ام »اعلام کرده‌اند پروازهای خود به ایران را متوقف خواهند کرد.

شرکت هواپیمایی سلطنتی هلند «کی‌ال‌ام»  اعلام کرده که از ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر با ۳۰ مهر ۹۷ پروازها به تهران را به حالت تعلیق در می‌آورد.

این شرکت اعلام کرده تصمیم خود را براساس ملاحظات تجاری گرفته و به مشتریان گفته است در صورتی که پروازشان برای ۲۴ سپتامبر یا پس از آن ذخیره شده این پرواز به طور رایگان به شرکت‌های دیگر منتقل خواهد شد. مشتریان همچنین می‌توانند تمام وجه پروازی خود را درخواست نمایند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به درك
هواپیمایی سلطنتی هلند هم با کدخدا همنوا شده است؛
Italy
همنوایی هلندیان با کدخدایان برای بر هم زدن برجامیان؛ واویلا واویلا !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هلندیان ! بر هم زدن برجامیان ! مجبوری اظهار نظر کنی؟ مواجبت زیاده ؟
مواجب زیادی به من می رسه؛
Italy
شماره کارت بفرست برات کارت به کارت کنم، جنابتان هم بی نصیب نمانی. البته باید بدانی که حتماً می دانی سقف روزانه کارت به کارت از دستگاه خودپرداز روزی سه میلیون تومان، داخل شعبه هم پانزده میلیون تومان. حالا با چه قدر کار شما راه می افته؛ داداش؛
آرزو دارم که گر گل نیستم خاری نباشم/ بار بردار اَر زِ دوشی نیستم باری نباشم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جوابتو داده بودم به جاش برات نقطه گذاشتن نمی دونم شاید مث خودتن پولتو بفرست برای اونا که خریدیشون اونا که یه هم نوایی از اونجا میگی ده بار هم‌نوایی رو کپی میکنن اونا که دارن از گشنگی میمیرن برجامی تر از برجامی ها شدی برجامم برات‌نون داشته ؟ واسه دوستات کارت به کارت کن که مث خودت بدجوری گشنه هستن
کافر همه را به کیش خود پندارد؛
Italy
سرور آزادگان جهان؛ امام حسین (ع) می فرمایند: اگر دین ندارید و به رستاخیر باورمند نیستید پس آزاده باشید. هم چنین کدخدا (همان شیطان بزرگ پیشین و اکنون) سابقه خوبی در پشتیبانی از دوستان و دوستدارانش ندارد. کمی تاریخ بخوانید، پژوهش و جستجو کنید قابل اثبات است. شرط بلاغ گفته آمد خواه پند خواه ملال.
فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان/ آن گه شود پدید که نامرد و مرد کیست؛
تا روز رستاخیز نیاید و شیپور اسرافیل دمیده نشود؛ جنابتان و این به اصطلاح اصلاح طلبان، هیچ چیزی جزء این چند روز دنیای فانی را قبول ندارید. دوستان جزء دستهء تجربه گراها یا آزمون دوستها هستید. حتماً باید یک تجربه عینی و ذهنی توامان داشته باشید. شما هم مستثنی از این اصل و قاعده نیستید. بهشت و دوزخ در کنار ماست بستگی به خودمان دارد.