سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

موافقت نمایندگان مجلس با بررسی مجدد یک طرح

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 635231
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی مجدد طرح "اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در مورد نیازهای کشور" موافقت کردند.
موافقت نمایندگان مجلس با بررسی مجدد یک طرح
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 28 مرداد) پارلمان با تقاضای بررسی مجدد طرح "اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در مورد نیازهای کشور" موافقت کردند.

امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: بیش از 50 تن از نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور که قبلا کلیات آن رد شده و مورد مخالفت قرار گرفته بود را براساس ماده 134 آیین‌نامه داخلی مجلس مطرح کردند که آیین‌نامه اجازه می‌دهد اگر 50 نفر از نمایندگان این درخواست را مطرح کرده و به تصویب نمایندگان برسد مجدد در دستورکار قرار گیرد.

بهارستان‌نشینان در این جلسه، از مجموع 217 نماینده حاضر، با 155 رأی موافق، 27 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع با تقاضای بررسی مجدد طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در مورد نیازهای کشور موافقت کردند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *