جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عطریانفر: منافقین دست و پا می زنند

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 634492
محمد عطریانفر گفت: با وجود ١٧ هزار شهيد كه محصول تفكر براندازانه و خشن سازمان مجاهدین خلق بوده، جمهوری اسلامی توانسته از اين گروه عبور كند.
عطریانفر: منافقین دست و پا می زنند
به گزارش جهان نيوز، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت و گو با روزنامه اعتماد، به ارزیابی تحرکات و هویت شناسی گروه‌های اپوزیسیون پرداخته که در بخشی از آن با اشاره به گروهک تروریستی منافقین گفت: جریان منافقین از دهه ٦٠ تا به امروز در حال دست و پا زدن برای خودنمایی است.

وی با اشاره به تبار اصلی مجاهدین خلق که در جریان مبارزات انقلابی برای سرنگونی سلطنت پهلوی فعالیت جدی و مسلحانه داشتند، افزود: میراث‌داران این گروه با برخی رفتارهای شکننده و مخالفت‌های عنادآمیز در برابر جمهوری اسلامی ایستادند و بزرگ‌ترین جنایات را در دهه ٦٠ مرتکب شدند. ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رییس‌جمهوری مستقر که با رای مردم انتخاب شده بود را تحت تاثیر فرآیند رفتارهای ضدانقلاب خود قرار دادند و او را از راه به در کردند و در نهایت هم با ادامه رفتارهای خود باعث شدند تا مجلس به عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر رای مثبت دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: سازمان پس از شکست پروژه نفوذ به قدرت از طریق بنی صدر به سرعت به نهادی تروریستی تبدیل شد و با اقدامات رادیکال و خشن اقدام به ترور و شهادت رهبران سیاسی کشور کرد. آنها در گام بعدی و پس از حادثه ٧ تیر، حادثه ٨ شهریور را رقم زدند و کاملا وارد فاز نظامی علیه نظام شدند.

عطریانفر خاطرنشان کرد: این گروه، تاریخی‌ترین، ‌قدیمی‌ترین و گسترده‌ترین تشکیلات تروریستی است که قصد براندازی داشته و دارد و البته آثار تخریبی اقدامات جنایتکارانه این گروه در بازه زمانی ١٠‌ساله با ١٧ هزار شهید برای ایران بسیار گسترده است. به هر حال با وجود ١٧ هزار شهید که محصول تفکر براندازانه و خشن سازمان بوده، جمهوری اسلامی توانسته از این گروه عبور کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *