پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

کنایه سایت باشگاه پرسپولیس به اهوازی‌ها

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 633101
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز (پنجشنبه) از اهواز به تهران بازگشتند.
کنایه سایت باشگاه پرسپولیس به اهوازی‌ها
به گزارش جهان نيوز، تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،نوشت: سرخپوشان شب گذشته طبق برنامه در اهواز ماندند که این مسئله با توجه به ساعت پروازها و زمان پایان مسابقه به وقوع پیوست.

اعضای تیم ظهر امروز (جمعه) با پرواز 13:30، این شهر را ترک کردند. خوشبختانه با وجود اتفاقاتی که در اهواز روی داد، اعضای تیم پرسپولیس سالم هستند و در حالی ساعت 14:25 به تهران رسیدند که مصمم‌تر از گذشته برای رسیدن به هدف به نظر می‌رسند.

به گزارش تسنیم،‌ تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی پُر التهاب و پر برخورد با نتیجه بدون گل مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. در همین راستا سایت باشگاه پرسپولیس خبر بازگشت سرخپوشان از اهواز را با تیتر «کاروان پرسپولیس سالم به تهران رسید»، منتشر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اهوازیهای گرامی کمی منصف باشید.
Italy
البته با هیچ رنگی مشکل شخصی ندارم اما از این نماد آبی رنگ (رژیم صهیونیستی)که حیف است نام پرچم روی آن بگذاریم به شدت متنفرم. نماد کودک کشان حرفه ای و قصابان حق و حقیقت.