پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

جهانگیری: صادقانه بگویم، شرایط خطیر است

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 632791
معاون اول رئیس‌جمهور از تهیه بسته‌ای برای حمایت از تولید خبر داد.
جهانگیری: صادقانه بگویم، شرایط خطیر است
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در بازار اقتصادی کشور گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کنیم، شرایط پیش روی کشور خطیر است. آمریکایی‌ها به صراحت می‌گویند تمام انرژی خود را می‌گذارند تا مردم ایران تحت فشار قرار گیرند و آنها بتوانند خواسته‌های خود را عملیاتی کنند.

وی افزود: فرصت به وجود آمده شرایط مناسبی را برای بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد و صادرات کشور مقرون به صرفه خواهد بود.  باید به تولید توجه بیشتری کنیم و اگر نتوانیم موانع پیش روی تولیدکنندگان را به موقع حل کنیم، ممکن است با مشکل روبرو شوند. به همین منظور بسته‌ای برای حمایت از تولید تهیه شده است.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این شرایط که اقشار متوسط و پایین جامعه تحت فشار اقتصادی قرار خواهند گرفت، باید از طریق منابع به این بخش توجه ویژه‌ای صورت گیرد. سیاست هایی که بخش خصوصی عملیاتی خواهد کرد متناسب با شرایط است.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"شرایط پیش روی کشور خطیر است. "
بی خیال اسحاق! بگو تقصیر احمدی نژاده و خیالت رو راحت کن. راستی به آقا مهدی سلام برسون.
Iran, Islamic Republic of
شما مگر زبان دنیا را بلدید؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
این لفظ بسته ازکجا پیدا شد که هرگاه سخنی بمیان میاید ازآن یاد میکنید .بسته بادکنک .بسته های دروغ . بسته های فریب . بسته های نامیدی . بسته های سکوت . بسته های بی چیزی .وووو
Iran, Islamic Republic of
جه عجب اقااسحاق ازشرایط گفتی گل وبلبل تمام شد.
Iran, Islamic Republic of
کاش گردی از صداقت بر روی شما دولتیان نشسته بود. کاش!
امان از رحم اجاره ای
Iran, Islamic Republic of
امان از کیسه بوکس و ضربه گیری.