کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی از قاتلان محیط‌بان راوری دستگیر شد

16 مرداد 1397 ساعت 11:21

یکی از قاتلان شهید محیط‌بان راوری در کمتر از هشت ساعت دستگیر شد.​


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، رضا جزینی‌زاده با اعلام خبر دستگیری یکی از قاتلان محیط‌بان راوری اظهار کرد: یکی از افرادی که باعث شهادت علی خواجویی محیط بان راوری شد، توسط یگان تکاور و یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان در ارتفاعات منطقه خورند راور، محل وقوع درگیری دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: 2 همدست دیگر وی نیز شناسایی شده و کار تعقیب و دستگیری این افراد همچنان ادامه دارد.مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ضمن هشدار جدی به شکارچیان غیرمجاز که به دلیل دنیاپرستی دست به اسلحه می برند، گفت: این افراد قلوبی را هدف قرار می‌دهند که علاوه بر مهر فرزند و خانواده عشق طبیعت را در خود می‌پرورانند.

لازم به یادآوریست؛ یکی از محیط‌بانان شهرستان راور بعد از درگیری با شکارچیان غیرمجاز هدف سه گلوله سلاح جنگی آنها قرار گرفت و از ناحیه شکم مجروح شد و بعد از ساعتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان به محض اطلاع از این درگیری موضوع را به اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان و فرمانداری شهرستان‌های راور و زرند اطلاع داده و با هماهنگی به عمل آمده یک فروند بالگرد از مرکز استان برای اعزام محیط بان زخمی به بیمارستان، به محل حادثه اعزام شد.
 


کد مطلب: 632438

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/632438/یکی-قاتلان-محیط-بان-راوری-دستگیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com