پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

کاخ سفید: ترامپ قصد افزایش تنش با ایران را ندارد

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 628970
سخنگوی کاخ سفید با اشاره به توئیت ضدایرانی ترامپ گفت که رهبر آمریکا قصد افزایش تنش میان دو کشور را ندارد.
کاخ سفید: ترامپ قصد افزایش تنش با ایران را ندارد
به گزارش جهان نيوز، سارا سندرز روز دوشنبه در اظهاراتی به دفاع از پیام توئیتری دونالد ترامپ علیه ایران پرداخته و گفت این پیام نشان می‌دهد که رئیس جمهور، لفاظی‌های انتقادی از جانب ایران را بر نخواهد تافت.

وی در عین حال مدعی شد که رهبر آمریکا قصد افزایش تنش میان دو کشور را ندارد.
به گزارش پی بی اس نیوز، سندرز گفت: «اگر کسی در حال تحریک کردن چیزی باشد، به دورتر از ایران نگاه نکنید.»

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت که ترامپ قصد منحرف کردن بحث درباره دیدار جنجالی اخیرش با رئیس جمهور روسیه در هلسینکی را ندارد.

ترامپ در پیامی توئیتری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد به‌طوری که در طول تاریخ افراد کمی چنین تاوانی داده‌اند. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه از آن در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار داشت: امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. و آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان‌کننده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به حرف های این سیاست مداران زور گو اعتماد نکنید