پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نساجی مازندران در تکاپوی آغاز لیگ برتر

جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 626595
در حالی تیم لیگ برتری نساجی مازندران پس از سی سال این استان را به مرحله بالاتر فوتبال رسانده که علی‌رغم زمان باقی مانده تا لیگ برتر هنوز ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برای رقابت‌های خانگی لیگ مهیا نشده است.
نساجی مازندران در تکاپوی آغاز لیگ برتر
به گزارش جهان نيوز، مازندران از گذشته تاکنون مهد ورزش پهلوانی و قهرمانی بوده و تا جایی که مردمان جویبار را به ببر و پلنگ مازندران به دلیل مدال آوری‌های متعدد در عرصه قهرمانی و پهلوانی قلمداد می‌کردند.

این استان ورزش دوست و قهرمان پرور از گذشته‌های دورتر نیز دارای تیم‌های قدرتمندی در ورزش توپی فوتبال بوده که از آن جمله می‌توان به شهرداری ساری، نساجی مازندران و تیم‌های قدر قدرتی در عرصه لیگ برتر یاد کرد.

مازندران پس از سی سال که تیمی در عرصه لیگ برتری فوتبال نداشته امسال توانست با حضوری قدرتمند از بازیکنان فوتبال نساجی و به مدد هواداران با انگیزه و مشتاق فوتبال، نساجی مازندران را راهی لیگ برتر کند.

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر که دارای قدمتی طولانی بوده و بسیار تخریبی بوده به مدد راهیابی تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال به دستور مدیریت ارشد استان از زمان راهیابی نساجی آماده بازسازی شده است ولی اعتبارات اندک سبب شده تا شاید تیم نساجی مازندران بازی‌های نخست خانگی خود را در شهر همجوار در ساری یا ممکن است در خارج استان یعنی تهران صورت دهد که برازنده تماشاچیان و مردم ورزش دوست مازندران و قائم‌شهر نیست.

امید است مسئولان امر با سرعت عمل بیشتر در فعالیت عمرانی و تخصیص اعتبارات تیم فوتبال نساجی مازندران را با ورزشگاهی نوپا و سرزنده راهی مسابقات لیگ برتری کنند تا این تیم بتوانند با وجود ورزشکاران جوان و با انگیزه خود بتواند عرض اندام کند.

ورزشگاه شهید وطنی هنوز آماده میزبانی از بازی‌های نساجی در لیگ برتر نشده تا تبدیل به بزرگ‌ترین نگرانی تیم و هوادارانش شود.

این مطلب را جواد نکونام سرمربی تیم لیگ برتی نساجی مازندران بیان کرد و افزود: مسئولان این تیم در فصل جدید لیگ، حساب ویژه‌ای روی هواداران خود باز کرده‌اند و طبیعتا آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی، خبر خوبی برای طرفداران و باشگاه به حساب نمی‌آید.

وی افزود: متاسفانه خبرهای خوبی از روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی به گوشمان نمی‌رسد. خبرهایی که می‌شنویم ناراحت کننده است. تا جایی که بنده مطلع شده‌ام ورزشگاه حاضر نیست و به شروع بازی‌های لیگ برتر هم نمی‌رسد.

نکونام با اشاره به اینکه برای ما هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: قصد داریم با حمایت هواداران امتیاز جمع کنیم ولی اگر قرار باشد در ورزشگاه خانگی خودمان به میدان نرویم با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی بیان کرد: یک استان است و یک تیم از روزی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، باید سریعا کار آغاز می‌شد. به نظر بنده اگر ورزشگاه آماده نشود یعنی به طرفداران فوتبال بی احترامی شده است. آنها با هزار امید و آرزو منتظر هستند بازی‌ها شروع شود. خیلی‌ها به ما می‌گویند تنها دلخوشی شان تیم نساجی مازندران است.

نکونام گفت: تماشاچیان بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی‌ها شروع شود و به ورزشگاه بیایند. میزبانی کمترین حق این هواداران عاشق است. حالا ما باید به این هوادار چه جوابی بدهیم؟ بگوئیم متاسفانه ورزشگاه آماده نیست و از خانه‌ات بازی را ببین؟ هوادار چه گناهی دارد؟ واقعا آماده کردن یک ورزشگاه اینقدر کار سختی است؟ وقتی با صعود تیم به لیگ برتر اینگونه مردم خوشحال شدند و به خیابان‌ها ریختند، چرا نباید فکر اساسی برای ورزشگاه می شد؟

وی بیان کرد: باید چقدر هزینه شود تا این‌گونه مردم شاد شوند؟ وقتی فوتبال توانسته، چرا نباید به خاطر این هواداران یک ورزشگاه را آماده کنند؟ روزی که همه قول می‌دادند بنده گفتم اکنون زمان عمل کردن است. آماده نشدن ورزشگاه نساجی بزرگ‌ترین ضربه به تیم ما پیش از شروع فصل است. خیلی از تیم‌ها هزینه‌های سنگین کرده‌اند و ما تنها دلخوشی‌مان این بود که بتوانیم از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود استفاده کنیم. یک استان است و یک تیم واقعا نباید یک عزم استانی می‌شد تا ورزشگاه آماده شود؟ هوادار چه گناهی کرده است؟

سرمربی نساجی در پاسخ به این سئوال که اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود، نساجی مازندران در کدام استادیوم بازی می‌کند تصریح کرد: بنده اصلا به ورزشگاهی غیر از ورزشگاه وطنی فکر نمی‌کنم. همه باید دست به دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود. این حداقل کاری است که می توانیم برای مردم مازندران و قائم‌شهر کنیم.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *