شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

كشف بيش از نیم میلیون ليتر سوخت قاچاق!

دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 625890
فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: طي سال جاري در حوزه كشف سوخت قاچاق، بيش از 562 هزار ليتر انواع فرآورده‌هاي سوختي در استان كشف شده است.
به گزارش جهان نيوز، سرداررضا بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا از تأکیدات مقام معظم رهبری و یکی از برون مایه‌های اصلی شعار سال است که این مهم در مجموعه نیروی انتظامی نیز به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس استان کرمان هم با تمام توان و با بهره‌گیری از اشرافیت اطلاعاتی در ماموریت‌ها وارد شده است، افزود: افزایش چندین برابری کشفیات کالای قاچاق طی 3 ماهه نخست امسال یکی از نتایج موثر آن است.

وی بیان داشت: طی سال جاری در حوزه کشف سوخت قاچاق بیش از 562 هزار لیتر انواع فرآورده‌های سوختی در استان کشف شد و در حوزه توقیف وسایل نقلیه قاچاق هم 200 درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

بنی‌اسدی‌فر ادامه داد: طی سه ماهه امسال با تلاش بی‌وقفه و اشرافیت اطلاعاتی در حوزه اقلام و وسایل خانگی قاچاق بیش از 400 درصد و در زمینه پارچه و سایر منسوجات هم بیش از 300 درصد افزایش کشف رقم خورد.

وی با اشاره به افزایش قابل ملاحظه در زمینه کشف و پیشگیری از ورود خشکبار تصریح کرد: از آنجا که بر سلامتی و بهداشت محصولاتی که در سبد مصرف مردم قرار می‌گیرند باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد از این رو جلوگیری از ورود و توزیع اینگونه محصولات با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش چشمگیر در کشف کود شیمیایی قاچاق خبر داد و گفت: در این میان تنها کشفیات اقلام آرایشی و بهداشتی حدود یک درصد کاهش داشته که امیدوار هستیم این کاهش اندک هم متاثر از کاهش تقاضا و از سوی دیگر افزایش سطح آگاهی نسبت به تولیدات بیگانه و توجه جدی مردم به ظرفیت‌های تولید بومی باشد.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *