سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

نماینده گرمسار: دولت ضعف‌ها را اصلاح کنند

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 625542
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه ترامپ با تحریم‌ کشورهایی نظیر ایران به دنبال دلالی اقتصادی در جهان است، گفت: در این راستا دولت باید ضعف‌ها را شناسایی و اصلاح کند.
نماینده گرمسار: دولت ضعف‌ها را اصلاح کنند
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا کاتب بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه در شرایط جنگ اقتصادی قرارگرفته‌ایم، ابراز داشت: بر همین اساس جلسات متعددی توسط مجلس با دولت گذاشته شد تا بتوان در شرایطی که ترامپ به دنبال دلالی اقتصادی در جهان است، مقابله کرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی موجود مجلس از دولت خواست تا ضعف‌ها را شناسایی و برای اصلاح آن‌ها راهکار ارائه دهد زیرا معتقدیم اعمال سستی و اهمال در امور اقتصادی تنها باعث بروز نارضایتی و برآوردن مطالبات دشمن خواهد شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه مفسدان اقتصادی باید شناسایی و به محاکم قضایی معرفی شوند، بیان کرد: خرید مقادیر زیادی سکه توسط یک فرد طی چند روز گذشته نارضایتی بسیاری را در جای‌جای کشور به دنبال داشت چراکه آن‌ها نمی‌توانند قبول کنند که فردی این چنین اقتصاد را به بازی گرفته و کسی هم با او کاری نداشته باشد.

کاتب بابیان اینکه باید برای رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کرد، ابراز داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولیدات داخل این مهم باید سرلوحه امور ما واقع شود و برای تحقق آن سیاست های راهبردی ارائه کرد راه برون‌رفت از این جنگ اقتصادی تنها رفع موانع تولید است.

وی افزود: همه مشکلات امروز جامعه قابل حل خواهد بود به شرط آنکه وحدت و انسجام را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم قطعا دامن زدن به تنش های اقتصادی نه تنها به نفع کشور نخواهد بود بلکه با ایجاد ناامنی مشکلات دیگر را به این مجموعه افزون می‌کند بنابراین حفظ همدلی در برابر توطئه دشمن ضرورت دارد

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای اصلاح باید هر کسی از خود شروع کند