پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

۴سناریو برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 625145
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: امروز دولت روحانی بیشترین اختیار را در طول 40 سال گذشته دارد و مجلس هم برای دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف نمی‌کند.
۴سناریو برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن
به گزارش جهان نيوز، سیدحسن حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان شاهرود با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار کرد: شرایط حساسی را می‌گذرانیم و بیشترین تأثیر را اقتصاد بر حوزه امنیت می‌گذارد؛ از این‌ رو تمام دشمنان بسیج شده‌اند که ما را در حوزه اقتصادی زمین‌گیر کنند تا در حوزه امنیتی هم دچار چالش شویم.

وی افزود: هیچ شاخص اقتصادی‌ تغییر نکرده است؛ بلکه ارتقا یافته اما شاهد این مشکلات هستیم که دشمن ما را هدف قرار داده است. رهبری تأکید داشتند که امروز جنگ است و باید آرایش جنگی بگیریم، اما دیر متوجه شدیم که مدیران ما باید جنگی باشند و از کیان اقتصادی ایران دفاع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به تلاش مجلس برای رفع مشکلات مردم گفت: رهبری تدبیر کردند و به سران قوا اختیارات تام دادند و تصمیمات خوبی در شرف وقوع است.

حسینی‌شاهرودی بیان داشت: جلسات مکرری با مسؤولان اقتصادی برگزار می‌شود و پیشنهاد‌های آمده در حال بررسی است. در شرایط فعلی تعامل مهم‌ترین مسأله بوده و همه جریانات بدون سیاسی‌کاری روی مسائل کشور باید تمرکز کنند.

وی تصریح کرد: اوضاع کشور قابل اصلاح است و امروز خودتحریمی می‌کنیم و درگیر مباحث داخلی شده‌ایم و باید این مسائل را کنار بگذاریم و در این صورت، تحریم‌های خارجی اثرگذار نخواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به چهار سناریوی پیش‌بینی‌شده در شرایط کنونی گفت: فرماندهی جنگ اقتصادی به دولت سپرده شده است و همه نمایندگان ‌اتفاق نظر داریم که دولت فرماندهی جنگ اقتصادی را بر عهده بگیرد.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: نباید برای دولت تعیین تکلیف کنیم و دولت هم باید با بدنه قوی متخصص خود وارد شود و در جلسه سران قوا تصمیم بگیرد؛ امروز دولت روحانی بیشترین اختیار را در طول 40 سال گذشته دارد.

وی اضافه کرد: مجلس برای دولت تعیین تکلیف نمی‌کند و به دولت پیشنهاد دادیم تا خودشان تصمیم بگیرند و خودشان به مجلس پیشنهاد دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس ادامه داد: همه باید تفکر دفاعی و جنگی داشته باشیم؛ چراکه هجمه تمام‌عیاری از سوی دشمن به ما شده و روحیه جهادی را باید در خود احیا کنیم تا این روحیه به مردم تعمیم داده شود. شرایط عادی نیست و می‌توانیم با نگاه جهادی وارد شویم.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به تکریم فرماندار سابق شاهرود در این جلسه گفت: در زمان سیدمحمدرضاهاشمی وفاق خوبی در شهرستان ایجاد شده بود و تنشی نداشتیم و مشکلات شهرستان را دور هم رفع می‌کردیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های شرق استان سمنان افزود: فرماندار جدید شاهرود باید در این مسیر گام بردارند و اختیارات ویژه‌ای به او داده شود تا کارها سرعت پیدا کند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس افزود: اتفاقات خوبی در شرف تحقق است و در این شرایط حساس باید شاهد باشیم که حوزه‌های عمرانی تقویت می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دشمن تلاش می کند اما مردم با هوشیاری و بعضیها هم با هوشیاری مضاعف دشمن را نا امید می کنند!...,