جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۵

روزنامه اطلاعات خواستار استعفای دولت شد!

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 624608
ابوالفضل فاتح از اعضای ارشد ستاد موسوی که چند روز پس از فتنه 88، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد، در کسوت یادداشت نویس روزنامه اطلاعات ظاهر شده است.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اطلاعات در یادداشت روز سه‌شنبه خود به قلم ابوالفضل فاتح عضو فراری ستاد میرحسین موسوی که در انگلیس سکونت دارد، ایران را دچار بحران عقلی دانست.

این روزنامه با اشاره به سوءاستفاده‌ها از ارز، برخی اقدامات مدیران دولتی را رسوایی ملی نامید و خواستار استعفا یا کناره گیری آنان شد. 

فاتح در حالی که عضو ارشد ستاد جنبش سبز بوده و این طیف از حامیان دولت فعلی بوده اند، مسائل اخیر کشور را ناشی از "بی تدبیری" دانست و امپراطوری فساد را منتسب به دولت کنونی کرد! 

ابوالفضل فاتح مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایسنا و از اعضای ارشد ستاد موسوی بود که چند روز پس از فتنه 88، و در بحبوبحه حوادث، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد و هیچ‌گاه به ایران بازنگشت و اکنون در کسوت یادداشت نویس روزنامه اطلاعات ظاهر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خودکرده را تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
از ماست که برماست.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
کسی نیست به این آقای دعایی که عاشق خاتمی و منسوب رهبری مظلوم در قدیمیترین روزنامه کشور است انتقاد کند که این چه وضعی است که ضد انقلابیون فراری شده اند یادداشت نویستان!
...
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
از کسی که در کسوت روحانیت بر جنازه ابراهیم یزدی با پرچم شیروخورشید نماز میت بخونه بیش از این انتظاری نیست!!؟
Iran, Islamic Republic of
همان کسانی که روحانی را به درون این بحران هل دادند و منتقدانش را دلواپس خواندند اکنون خواستار برکناری او هستند!
مشکل خود شما بودید،....
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
امین
Germany
...

من هم چندین بار در این سایت و سایتهای دیگه اسم آوردم با دلیل و مدرک ولی هم جهان نیوز و هم بقیه سایتها به هزار و یک دلیل سانسور کردند.

....
احمد
Iran, Islamic Republic of
ماردرآستین پرورانیدن یعنی همین!
Iran, Islamic Republic of
یک کلام از علامه حسن زاده.گوش تون به دهان رهبر باشد جون گوش ایشان به دهان مبارک امام زمان علیه السلام است. به حرفای افسادطلبا مطلقا تاکید میکنم مطلقا اعتنا نکنید اینا همون کسایی هستند که با حمایت از هاشمی وخاتمی ومیرحسین و... در طول 30 سال کشور ذلیل غرب کردن ...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
میبینم که طرفداران دولت از دلواپسان هم دلواپستر شدن.
مثل اینکه همه دارن شناسنامه هاشون گم میکنن وبی شناسنامه میشن.
...
هنوز دلواپس
Iran, Islamic Republic of
این مملکت اسان حفظ نشده که هرکس بیاید بسوزاندوبرود...ازبگم بگم وزنبیل قرمزی بعضی تاوعده های دروغ وحاشیه پردازی وبی عرضگی وفراربه جلوی بعضی دیگه ...حالاهم این روزنامه چه کاره ی مملکت است؟...
Iran, Islamic Republic of
روزنامه اطلاعات از بزرگترین حامیان دولت برجام بودهاست. لااقل با عذر خواهی از ملت شروع کند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
ديگه نفعى در حمايت از روحانى نمى برند.نان هم به نرخ روز بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هم دانشگاهیمه که توی قایله کوی وفتنه ۸۸ فوق العاده فعال بود وفرار کرد دوباره مثل بقیه مخالفین نظام در عهد کلید دوباره برگشت
United States
با حلوا حلوا کردن دهن مردم شیرین نمیشود انهم از بزک کنندگان دولت روحانی و برجام. شماها اگر راست میگوئید و نگران مملکت هستید بروید در یک جای خلوت واز دق بمیرید که هم از زیر خجالت ملت در بیائید و هم مملکت را از وجود نامبارک خودتان راحت کنید.