سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس

جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 623478
پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز و چالوس نیمه سنگین است.
  به گزارش جهان نيوز، قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده هراز محدوده لاریجان طول محور، جاده آمل محدوده چلاو یک کیلو متر به سمت شمال و تونل سپاه صد ۸۰۰ کیلومتر و محدوده نارنجستان یک کیلومتر به سمت تهران پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده تونل کندوان طول محور پرحجم و نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان صاف و آفتابی است.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز از کاهش ۲۳ درصدی آمار متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مجموع آمار تصادفات در حوزه‌های درون شهری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بیشترین میانگین سنی عوامل انسانی منجر به تصادفات را افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال به خود اختصاص داده اند که رعایت نکردن حق تقدم و توجه به جلو نداشتن از بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ۲۵ درصد تصادفات در راه‌های اصلی به وقوع پیوسته و عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم از بیشترین علل تامه تصادفات برونشهری در استان بوده است.

سردار میرفیضی از اجرای طرح رسیدگی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مبداء تا مرکز کنترل و فرماندهی به صورت پایلوت در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح سرعت رسیدگی به تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *