جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۸

نوبخت: مسئولیت ضعف دولت دربحث ارز را می‌پذیرم

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 623441
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
نوبخت: مسئولیت ضعف دولت دربحث ارز را می‌پذیرم
به گزارش جهان نيوز،  محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به اینکه برای مقابله با تحریم های پیش رو برخی از برنامه های دولت باید تغییر کند، اظهار داشت: در برنامه توسعه ششم پیش بینی شده است برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد سالانه باید مبلغ ۷۷۰ هزار میلیارد تومان منابع کسب شود که برای دستیابی به این مبلغ منابع مختلفی از جمله ۶۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی باید کسب کنیم.

وی افزود: پیش بینی ما در بودجه سال جاری فروش ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار بشکه نفت با قیمت هر بشکه ۵۵ دلار به قیمت ۳۵۰۰ تومان بود که نه تنها به این میزان بلکه بیشتر از تولید نفت را فروخته ایم. در شرایط اقتصادی فعلی که پول ملی ما در خطر است به کمک بیشتر مردم نیاز داریم و بطور حتم ساعت کاری وزرا و کارمندان دولت افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه  سال گذشته(۹۶) لایحه بودجه ۵۲۰ هزار میلیارد تومانی با پیش بینی فروش نفت ۵۵ دلاری را برای تصویب بودجه به مجلس بردیم که تائید و تصویب شد، تصریح کرد: تولید نفت ۷۴ درصد افزایش داشته و شاخص های رشد اقتصادی نیز بهبود یافته است.

نوبخت گفت: اگر تحریم اتفاق بیفتند سه مدل دیگر برای بودجه پیش بینی شده است که یکی از آنها به تصمیم گیری های اتحادیه اروپا در قبال برجام و تحریم ها بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، خاطرنشان کرد: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فهرست کالاهای مشمول ارزدولتی به تفکیک۳گروه را بررسی کنید. غالبا در گروه سه و بعضا در گروه 2 داره داخل تولید میشه. لباس حجم زیادی از ارز را می بلعه ولی ورودش مجازه با تعرفه پایین. ورود پتو ، پوشک ، پیچ و مهره و... همه داره داخل تولید میشه برخی هم که تولید نداریم اگه دولت اطمینان بده وارد نمیشه مطمئنا سرمایه گذاران شروع به سرمایه گذاری می کنند لطفا بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
به همین اندازه که مفسد ارزی و سکه ایی و مسکنی را که درپی محاکمه اش هستید باید برای تولید کننده ایی که استعداد تولید دارد لیکن سرمایه را درجایی برده که آشفتگی ایجاد کرده لازم است مجازات برایش تعریف شود اما اینکار را نمیکنید من اوائل دفا ع مقدس میدیدم پلیس راه هروسیله نقلیه سنگین را به امر وزارت راه مجاب میکرد چند روزی خود را دراختیار جبهه و جنگ قراردهد چرا از این فرصتهای شبیه بهم در مقاطعی استفاده نکنیم البته این نمونه بود که عرض کردم .
حامد
Iran, Islamic Republic of
پس اول برادر زاده آقای عراقچی که معاون ارزی بانک مرکزی است و تجربه و تخصص و سابقه ای ندارد را عزل کنید. سپس خود سیف رئیس بانک مرکزی را. بعد عراقچی را به علت شکست در برجام. در مرحله بعد خود ظریف را به علت شکست در برجام.
Iran, Islamic Republic of
پذیرفتن مسئولیت یعنی استعفا. خوب سریع شما و سیف و دیگر مسئولین ارزی بانک مرکزی استعفا بدید و خود را تسلیم قانون کنید. ما دیگر احساساتی نیستیم که گول حرف و فقط حرف شما را بخوریم. شما اگر نمی توانستید... چرا مسئولیت قبول کردید؟؟؟!
احسان
Iran, Islamic Republic of
...
یاسر
Iran, Islamic Republic of
... .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نوبخت گفت : به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
اگر مسئولیت این شیرین کاری را می پذیری مرد و مردانه استعفاء بده
Iran, Islamic Republic of
...تا این لحظه افزایش سنواتی حقوق کارمندان که براساس مبلغ"دریافتی" شان بعید است بیش از هشت نه درصد باشد، اعمال نشده است!
شهروند عادی.
Iran, Islamic Republic of
نه اختیار دارید شما چرا مسئولیتش رو بپذیرید مگه من مردم.
علی
Canada
همین....؟؟؟!!!! مسئولیت را میپذیری و تمام..!!!! حداقل باید استعفا دهی. ( البته اگر مثل ژاپنی ها هاراگیری نمیکنی!!!)
Iran, Islamic Republic of
اگر صادق هستی امروز استعفا بده
Iran, Islamic Republic of
"به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم."
این یعنی چی ؟!!!!
...
اگر توی ایران عدم کفایت و ضربه زدن به منافع مردم و منافع ملی هزینه داشت آقای سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به این راحتی این مسئولیت سنگین را نمی پذیرفت و استعفا میداد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سرمایه مملکت رو به باد دادی بعد مسئولیت می پذیری؟ مگه تیم فوتباله ...
نا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كجا ضعف نداريد ....
Iran, Islamic Republic of
پس استعفا بده
علی
Iran, Islamic Republic of
پس مقصر نصف شدن قدرت خرید اقشار آسیب پذیر سرازیر شدن پول به جیب پولدارهاو دلالها وحوادث نا خوشایند بعدی شما هستی اگه کاری رو بلد نیستی چرا قبول میکنی مارو هم بیچاره میکنی...
Iran, Islamic Republic of
...